Gjest våknet flere ganger i natt gjesp Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Babyen min på 3 1/2 mnd har vært "flink" siden hun var 6 uker og sovet hele natta omtrent, men siste par dagene har hun våknet omtrent hver time for å få mer pupp, sovner igjen med en gang da men.... Hva skyldes dette? Er det fordi hun vokser og trenger mer? økedøgn? Eller begynner jeg å få for lite melk og bør begynne med grøt snart? Håper dette bare er forbigående, det var så behagelig når hun sov hele natta... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sikkert økedøgn. Prøv å få i henne så mye som mulig på dagtid og kveldstid så skal du se at produksjonen tar seg opp og nattesøvnen kommer tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jenta mi begynte sånn rundt den alderen hun også! Jeg begynte å gi henne pupp hver gang, men har oppdaget at hun egentlig roer seg bare hun får smokken! Ligger kanskje våken en liten stund, men gråter ikke! Nå ammer jeg tre ganger i løpet av natta, og det er hun fornøyd med! Jeg kunne sikkert velge å gi henne litt grøt på kvelden, men synes det er ganske egoistisk så lenge hun er fornøyd med puppen! Du sier hun sovner igjen med en gang. Vil det si mens hun spiser, eller når hun er ferdig? Hvis hun sovner fra puppen kan du kanskje stryke litt på henne eller noe for å holde henne akkurat våken nok til å spise seg mett, så kanskje hun ikke trenger mat igjen om bare en time! Men prøv smokken hvis det er mindre enn to timer siden forrige skikkelige måltid, det er sikkert alt hun trenger:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest våknet flere ganger i natt Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jenta mi begynte sånn rundt den alderen hun også! Jeg begynte å gi henne pupp hver gang, men har oppdaget at hun egentlig roer seg bare hun får smokken! Ligger kanskje våken en liten stund, men gråter ikke! Nå ammer jeg tre ganger i løpet av natta, og det er hun fornøyd med! Jeg kunne sikkert velge å gi henne litt grøt på kvelden, men synes det er ganske egoistisk så lenge hun er fornøyd med puppen! Du sier hun sovner igjen med en gang. Vil det si mens hun spiser, eller når hun er ferdig? Hvis hun sovner fra puppen kan du kanskje stryke litt på henne eller noe for å holde henne akkurat våken nok til å spise seg mett, så kanskje hun ikke trenger mat igjen om bare en time! Men prøv smokken hvis det er mindre enn to timer siden forrige skikkelige måltid, det er sikkert alt hun trenger:-) Nei hun skriker og vil ikke ha smokk, men når hun endelig får smaken på puppen roer hun seg og drikker iherdig. Sovner når hun er mett... Så jeg tror rett og slett det må være økedøgn. Har vært andre ganger hun har våknet om natta og skreket, jeg har gitt henne smokken og hun sovner med en gang. Men disse to nettene har hun rett og slett vært sulten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Økedøgn vil jeg anta. Babyen min har også begynt å våkne oftere om nettene nå. Sånn er babyer bare. Når man har vent seg til en rytme, får de en ny. Det er ikke nødvendig med grøt, og fast føde er absolutt ikke tillatt før 4 måneder. De klarer ikke dra nytte av næringen i kosten før den tid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Nei hun skriker og vil ikke ha smokk, men når hun endelig får smaken på puppen roer hun seg og drikker iherdig. Sovner når hun er mett... Så jeg tror rett og slett det må være økedøgn. Har vært andre ganger hun har våknet om natta og skreket, jeg har gitt henne smokken og hun sovner med en gang. Men disse to nettene har hun rett og slett vært sulten. Hmm, ja da høres det jo ut som økedøgn ja! Det positive ved det er jo at det går over:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.