Gå til innhold

blø etter sex

Gjest fødeklar nå

Anbefalte innlegg

Gjest fødeklar nå

Poster her også jeg, for dere kan vel litt om dette. Jeg er nå i uke 40. Vi hadde sex i går og jeg begynte å få blodslim etterpå. Var på undersøkelse hos jordmor og alt så bra ut, virker som at sæden har hjulpet på modningen. Fikk masse kraftige kynnere resten av dagen. Blødde jo endel etter den undersøkelsen, og har vært skikkelig øm der nede etterpå. Har litt lyst til å prøve sex i dag, vil så gjerne få igang rier men så er jeg litt redd for at det skal gjøre vondt, eller begynne å blø igjen. Eller at det bare skal føre til maserier igjen. Er det normalt å blø etter sex nå, eller bør jeg ringe føden om det skulle begynne igjen etter vi har hatt sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge ikke vannet har gått, er det bare å kjøre på med sex. Hvis det gjør vondt, bør du vel slutte. Sex kan hjelpe på flere måter nå. Orgasme for deg er bra, sæd til livmorshalsen er bra, og jeg mener også at kroppskontakt mellom deg og mannen er gunstig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...