Gjest fødeklar nå Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Poster her også jeg, for dere kan vel litt om dette. Jeg er nå i uke 40. Vi hadde sex i går og jeg begynte å få blodslim etterpå. Var på undersøkelse hos jordmor og alt så bra ut, virker som at sæden har hjulpet på modningen. Fikk masse kraftige kynnere resten av dagen. Blødde jo endel etter den undersøkelsen, og har vært skikkelig øm der nede etterpå. Har litt lyst til å prøve sex i dag, vil så gjerne få igang rier men så er jeg litt redd for at det skal gjøre vondt, eller begynne å blø igjen. Eller at det bare skal føre til maserier igjen. Er det normalt å blø etter sex nå, eller bør jeg ringe føden om det skulle begynne igjen etter vi har hatt sex? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Så lenge ikke vannet har gått, er det bare å kjøre på med sex. Hvis det gjør vondt, bør du vel slutte. Sex kan hjelpe på flere måter nå. Orgasme for deg er bra, sæd til livmorshalsen er bra, og jeg mener også at kroppskontakt mellom deg og mannen er gunstig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.