Gå til innhold

Urolig lillegutt på kvelds-/nattestid!

Gjest lurer litt jeg da....

Anbefalte innlegg

Vi har en gutt på snart 14 mnd som har vært en engel å legge de siste mnd, og han har også stort sett sovet natten gjennom. Men de siste dagene er han helt forvandlet. Leggingen er ett mareritt... Er tydeligvis noe med magen for når vi legger han så hylskriker han... tar han så opp og prøver igjen en liten stund etterpå med samme resultat. Når han nå blir tatt opp så går det en liten stund så bæsjer han...blir skiftet på og så lagt igjen og da er det ikke så mye som en lyd fra han og han sovner som en sten. Andre som har opplevd dette? Han har ikke noe vanskeligheter å få avføring ut, da han har både 4 og 5 slike bleier pr dag.

De siste 3 nettene har han bråvåknet og setter i gang med å hylskrike, går inn og prøver å roe han uten resultat. Har og prøvd å få han til å sovne i vår seng igjen men da begynner han bare å turne... Har tenkt litt på om han bare tester ut grenser?? Han har holdt på med litt skriking på formiddagen i det siste og, men da har jeg bare måtte overse han litt og det er blitt bedre...

Noen gode tips og råd å komme med?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mallet

Kanskje han holder på å få nye tenner? Min erfaring er at de gjerne blir litt mer sutrete på dagtid i noen dager da, og gjerne urolige rundt leggetid. Magen kan også komme litt i ulage. Det blir bedre straks de bryter fram skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han holder på å få nye tenner? Min erfaring er at de gjerne blir litt mer sutrete på dagtid i noen dager da, og gjerne urolige rundt leggetid. Magen kan også komme litt i ulage. Det blir bedre straks de bryter fram skikkelig.

Kan selvfølgelig være tenner, men han har ikke hatt det slik ved de 6 første tennene... Har vært sutrete ja, men ikke den hylskrikingen som han driver med nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mallet

Kan selvfølgelig være tenner, men han har ikke hatt det slik ved de 6 første tennene... Har vært sutrete ja, men ikke den hylskrikingen som han driver med nå..

Hvis det er jekslene som begynner å komme, så kan de være vondere.

Det kan selvsagt også være noe helt annet enn tenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...