Gå til innhold

Sove med åpne øyne

Sofline

Anbefalte innlegg

Er det mulig?

Jeg var sikker på at sønnen min sov da jeg tittet til ham for litt siden. Han lå helt stille og hadde gjort det lenge, men så var øynene vidåpne. Han reagerte ikke da jeg kom, og han så nesten død ut bortsett far at han pustet. Så nå lurer jeg fælt på om han faktisk sov....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pepperti

Jeg har et søskenbarn som i alle fall pleide å sove med åpne øyne, så det går an ja. :o)

Det går an, ja, men kan være skadelig for øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammamiaaa

Hihi mannen min pleier av og til å sove med åpne øyne, og nå ser det ut til at datteren min har arvet det samme :) Ser skikkelig snålt ut hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eldste datter sov nesten alltid med halvåpne øyne når hun var yngre. Det så skikkelig ekkelt ut!!

He he, det gjør jenta mi innimellom også. Hun ser rett og slett drita full ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hoho ekle greier ja

Eksen min sov ofte med åpne øyne - og snakket i søvne! Da var det ikke godt å vite om han var våken og snakket eller hva.. men jeg merket det på måten han snakket da, det han sa var uten sammenheng. Spurte jeg om noe svarte han, men på noe helt annet enn jeg spurte om hehe :D Skikkelig merkelige greier.

En gang tisset han i senga og med åpne øyne haha, han sov og drømte han var på do.. jeg trodde han gjorde det på ren faenskap LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...