Sofline Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er det mulig? Jeg var sikker på at sønnen min sov da jeg tittet til ham for litt siden. Han lå helt stille og hadde gjort det lenge, men så var øynene vidåpne. Han reagerte ikke da jeg kom, og han så nesten død ut bortsett far at han pustet. Så nå lurer jeg fælt på om han faktisk sov....? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har et søskenbarn som i alle fall pleide å sove med åpne øyne, så det går an ja. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pepperti Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har et søskenbarn som i alle fall pleide å sove med åpne øyne, så det går an ja. ) Det går an, ja, men kan være skadelig for øynene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hihi mannen min pleier av og til å sove med åpne øyne, og nå ser det ut til at datteren min har arvet det samme Ser skikkelig snålt ut hihi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Min eldste datter sov nesten alltid med halvåpne øyne når hun var yngre. Det så skikkelig ekkelt ut!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Min eldste datter sov nesten alltid med halvåpne øyne når hun var yngre. Det så skikkelig ekkelt ut!! He he, det gjør jenta mi innimellom også. Hun ser rett og slett drita full ut:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jepp, det går :0) Skikkelig ekkelt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hoho ekle greier ja Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Eksen min sov ofte med åpne øyne - og snakket i søvne! Da var det ikke godt å vite om han var våken og snakket eller hva.. men jeg merket det på måten han snakket da, det han sa var uten sammenheng. Spurte jeg om noe svarte han, men på noe helt annet enn jeg spurte om hehe Skikkelig merkelige greier. En gang tisset han i senga og med åpne øyne haha, han sov og drømte han var på do.. jeg trodde han gjorde det på ren faenskap LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.