Gjest Valnøtt Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 ... eksen kjører rundt i nabolaget for å få noen til å hjelpe seg å komme og hente ungene. Jeg har låst _alt_ alle alarmer er på og fatter'n er på vei. Jeg tror mange av dere der ute sikkert synes det er rart, men i mellomtiden mens jeg venter på om det evt skjer noe, så skal jeg steke pannekaker til ungene. Vi plukket blåbær og laget syltetøy til farfar i bursdagsgave, men han vil jo ikke komme på besøk så da lager vi pannekakefest isteden så får vi brukt dem... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg synes ikke det er rart. Jeg synes det er veldig, veldig klokt av deg. Fortsett slik. Du er tøff Dette går bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Stå på, Valnøtt! Dette er ubehagelig, men nødvendig. Håper du har flere som kan hjelpe deg. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Vi er mange som tenker på deg og ungene i kveld, Valnøtt. *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det spiller ingen rolle hva andre synes - det som er trist er at dine unger vokser opp og synes IKKE det er rart! De skulle fått lov til å være mer naive! Men så får dere kose dere med pannekakefesten! Vi mennesker er (heldigvis?) så tilpasningsdyktige, at jeg vedder på at dere får det til:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Han går vel ikke å spør naboene dine vel? Det er jo rimelig teit. Er det noen av familien hans du kan snakke med, eks ringe faren hans? Så kanskje han kan snakke fornuft med han? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg synes du er så rasjonell og takler det fantastisk bra. Jeg leser innleggene dine, svarer sjelden, ordene mine kommer bare til kort. men jeg vil du skal vite at jeg tenker utrolig mye på deg. Jeg har ferie og er hjemme alene midt på dagen og da har jeg tid til å tenke mye og da er du ofte innom. Ønsker dere alt godt og jeg tenker at barna dine er fantastisk heldige som har deg. Det betyr mer enn at de "ikke har en far". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Du må oppdatere oss i løpet av kvelden, så vi vet at du er trygg og har det bra. Og om du ikke har det bra, så er vi mange som sender trøst til deg. Hvis jeg ikke er innom etterpå, så ønsker jeg deg en god og trygg natt. Og en god helg sammen med barna dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hei Valnøtt:-) Det er noen timer siden du skrev innlegget ditt, men jeg så det ikke før nå. Håper det har gått bra og at du og ungene fikk kost dere med pannekakene:-) Merker at jeg blir berørt at den situasjonen du står i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Kan ikke annet enn å ønske dere lykke til!!!! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Håper kvelden har gått bra, at de kommende dagene også gjør det samme. Flott at du prøver å gjøre det hyggelig for deg selv og ungene også mens det stormer som verst. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Uff, det høres ikke ut som noen koselig situasjon å være i. All mulig ære til deg som gjør alt du kan for at barna skal få det greit uansett. Håper det har gått greit med dere i kveld. *Klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 For en utrolig styrke du må ha. Håper alt gikk/går bra og at pannekakene smakte tross alt.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.