Gå til innhold

Kvalitet på badebasseng til barn

astridny

Anbefalte innlegg

Jeg syns kvalitet er skandaløst.

Vi må kjøpe 2 basseng hvert år til ungene.

De varer bare noen får dager,kanskje 1 uke.

I sommer kjøpte vi sjørøver skip basseng på nille.

Etter 2 dager var det ikke luft i ringene.

Mannen min fant til slutt de små hullene og tettet de.

dagen etterpå var det ikke luft igjen i den ene ringen.

Så var det på an igjen å lime.

Så 2 dager etterpå var det null luft igjen.

Så da kjøpte vi basseng som man ikke trenger å blåse opp.

Men den igjen var ganske liten.

Holder kanskje til mine 2 små barn,men ikke deres venner.

Finnes det ikke barnebasseng som tåler flere sesonger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke man kan kjøpe badebasseng på Nille og forvente god kvalitet...

Det er ikke bare der vi har kjøpt.

Vi har kjøpt på lekeplaneten også.

Hvor er det dere kjøper basseng som holder da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok aldri kjøpt basseng, det var bare en tanke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har helt rett i at kvalitet på slike basseng er veldig dårlig. Jeg har aldri handlet på Nille, bare på lekebutikker. Men bassengene holder nesten aldri en sesong, selv om prisen gjerne er 500 kr.

Har sett meg lei på dette så i år kjøpte vi et stort 5000liters basseng. Dette er av typen med en luftring øverst. Resten av veggene er det ikke luft i og da holder de også mye lengre. Dette er et stort basseng der gutta (3 og 6) kan ha med alle vennene sine. Fyller du det opp blir det 75 cm djupt, det er altfor mye for oss. Jeg har fylt i så dybden er kanskje 40 cm.

Dette er kjøpt hos Ringo, men tror det er flere butikker som selger det. For første gang har jeg håpom at bassenget skal kunne vare i flere sesonger. Koster ca 800 med trekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har helt rett i at kvalitet på slike basseng er veldig dårlig. Jeg har aldri handlet på Nille, bare på lekebutikker. Men bassengene holder nesten aldri en sesong, selv om prisen gjerne er 500 kr.

Har sett meg lei på dette så i år kjøpte vi et stort 5000liters basseng. Dette er av typen med en luftring øverst. Resten av veggene er det ikke luft i og da holder de også mye lengre. Dette er et stort basseng der gutta (3 og 6) kan ha med alle vennene sine. Fyller du det opp blir det 75 cm djupt, det er altfor mye for oss. Jeg har fylt i så dybden er kanskje 40 cm.

Dette er kjøpt hos Ringo, men tror det er flere butikker som selger det. For første gang har jeg håpom at bassenget skal kunne vare i flere sesonger. Koster ca 800 med trekk.

Hei.

Ja jeg vet om slike basseng.

Men så store vil jeg ikke ha.

Jeg vil bare ha slike små vanlige basseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri opplevd å få tak i kvalitetsvarer på Nille. I den grad jeg handler der blir det engangsartikler.

Det var første gangen vi kjøpte basseng på nille.

Ellers har vi kjøpt basseng på lekebutikker.

Og der er det like dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte et basseng for over 2 år siden, som dessverre fløy avgårde og ned i skråningen. Det henger fast i noen trær, tror jeg, og ingen jeg kjenner tør å gå ned dit. Alle tre ringene er det fortsatt luft i!! Husker ikke hvor vi kjøpte det.

Ellers kjøper vi ett-to plaskebasseng hvert år vi og. Nå har jeg begynt å kjøpe de minst mulig, for at det skal ta kort tid å fylle og kort til å varme opp. At hele mor ikke får plass får nå være så. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...