Gjest helle melle Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Datteren har en vorte som har stått uforandret i flere måneder. Er det noen som har et kjerringråd jeg kan teste i håp om å få den bort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har ikke akkurat kjerringråd, men på apoteket selger de en greie man bruker mot vorter som fryser dem. Da faller de av etter noen dager og er borte. Husker ikke hva den heter, men spør på apoteket du :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Smøre den med neglelakk for å kvele den, har jeg hørt.. Binde en liten hyssing rundt, og stramme..Høres vondt ut!.. Jeg selv klippet bort min vorte..Den kom aldri igjen :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest helle melle Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har ikke akkurat kjerringråd, men på apoteket selger de en greie man bruker mot vorter som fryser dem. Da faller de av etter noen dager og er borte. Husker ikke hva den heter, men spør på apoteket du :-) takk for svar. Skal høre med apoteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.