Gjest vil ikke babyen skal fryse Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Når får de det inn i butikkene? Fant bare luer... Babyen min blir så fort kald på hendene og hun klarer ikke holde hendene under dyna i vogna, hun bare må ha de opp... Og nå har jeg ikke votter som passer Er jo kalde dager i juli og.. og nå nærmer høsten seg. Vet dere kanskje om noen nettbutikker som har votter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Strikke selv? ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nå er det ganske normalt at babyer er kalde på hendene, så jeg tror kanskje det er litt drastisk å ha på babyen votter nå på sommeren...For å vite om babyen er passe varm, kjenner du bak i nakken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Strikke selv? ;o) Hehe, og det tror du er noe som alle kan? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis du kan strikke, tar det bare noen få timer å strikke votter i babystørrelse. Det er ikke vanlig å strikke tommel på votter til spebarn, i tilfelle du syns det er vanskelig. Strikk de bare litt vide og gode, sånn at babyen kan bevege fingrene, og med en god vrangbord eller knytting ved håndleddene. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Leste overskrifta til "Vorter til baby". Utrolig morsomt i grunn. :-) Det går nok ikke lenge før du finner votter i butikken. Ellers kan du jo spørre om de har på lager. http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26707&productId=202915&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= eller du kan gå inn på www.sparkjop.no å finne babyvotter der. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil ikke at babyen skal fryse Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis du kan strikke, tar det bare noen få timer å strikke votter i babystørrelse. Det er ikke vanlig å strikke tommel på votter til spebarn, i tilfelle du syns det er vanskelig. Strikk de bare litt vide og gode, sånn at babyen kan bevege fingrene, og med en god vrangbord eller knytting ved håndleddene. Lykke til! Uff jeg kan knapt strikke et skjerf hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hmm, de selger jo "klorevotter" da! Det holder jo sikkert nå på sommeren... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hehe, og det tror du er noe som alle kan? :-) Et par babyvotter er vel ingen heksekunst!? De har jo ikke tommel engang! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Et par babyvotter er vel ingen heksekunst!? De har jo ikke tommel engang! Nå snakker du ut fra forutsetningen om at hun kan strikke. Altså helt grunnleggende. Legge opp osv. Det er det faktisk ikke alle som kan. Selv om det er lett å tenke seg at alle kan det en selv kan.... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil ikke at babyen min skal fryse Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Et par babyvotter er vel ingen heksekunst!? De har jo ikke tommel engang! Jeg kan bare rettstrikk, av og til vrang og, men klarer ikke holde tellinga. Og å felle masker osv har jeg ikke peiling på. Hvordan får jeg til forma? Må evnt. bare strikke et miniskjerf da, og brette og sy igjen på to sider, så blir det som en vott. Kanskje ha et bånd gjennom til å stramme... Kanskje du kan komme med en beskrivelse av hvordan man strikker votter? Ang. klorevotter, hvor selger dem det? Jeg hadde noen klorevotter som fulgte med et nyfødtsett jeg kjøpte på Hennes og Mauritz, men de er for små nå, og nå ser jeg ikke slike votter.... Men jeg fant et sted på nettet som hadde votter, kjøpte et søtt sett med votter og lue Så har hun til høsten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Bruk sokker ) Det gjorde jeg med mine, en bomullsokk på hver hånd og problemet er ute av verden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Bruk sokker ) Det gjorde jeg med mine, en bomullsokk på hver hånd og problemet er ute av verden. Haha det gjorde jeg og faktisk en stund pga babyen min klorte seg sånn i ansiktet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.