Gå til innhold

"Dritt ungen" min....

Gjest mora2

Anbefalte innlegg

Gjest mora2

Lille Snuppa har for vane å kle av seg, både etter hun er lagt for kvelden, og på morraen.

Jeg har truse utenpå bodyen, også prøvd å ha den under.

Strømpebukser, ja, hun får av seg alt!

Så sittet hun der å griser...Tre ganger har jeg kommet til en unge full av dritt...Bæsjen har hun gnidd på sengen, og kastet rundt i rommet. Jeg klikker!

Har dere noen gode råd?

Ellers finner jeg snart frem gaffateipen............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tape er gull verdt for slike unger! Tape igjen bleien i siden rett og slett. Mange som har gjort det her inne. :o) Noen har også lyktes med å sette på bleien bak-frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Tape er gull verdt for slike unger! Tape igjen bleien i siden rett og slett. Mange som har gjort det her inne. :o) Noen har også lyktes med å sette på bleien bak-frem.

Så det er "lov" ja! :0)

Tror jaggu jeg skal gjøre det i kveld...

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brilleslangen

Har også hørt om de som har brukt hel nattdrakt, men tatt den på feil vei. Dvs knappene eller glidelåsen på ryggen i stedet for på magen. Men hel nattdrakt fungerer nok bedre på vinteren enn på sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

Har også hørt om de som har brukt hel nattdrakt, men tatt den på feil vei. Dvs knappene eller glidelåsen på ryggen i stedet for på magen. Men hel nattdrakt fungerer nok bedre på vinteren enn på sommeren.

Blir nok litt varmt nå ja...Men skal huske det til høsten! :0)

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...