Gjest mora2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Lille Snuppa har for vane å kle av seg, både etter hun er lagt for kvelden, og på morraen. Jeg har truse utenpå bodyen, også prøvd å ha den under. Strømpebukser, ja, hun får av seg alt! Så sittet hun der å griser...Tre ganger har jeg kommet til en unge full av dritt...Bæsjen har hun gnidd på sengen, og kastet rundt i rommet. Jeg klikker! Har dere noen gode råd? Ellers finner jeg snart frem gaffateipen............ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tape er gull verdt for slike unger! Tape igjen bleien i siden rett og slett. Mange som har gjort det her inne. ) Noen har også lyktes med å sette på bleien bak-frem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tape er gull verdt for slike unger! Tape igjen bleien i siden rett og slett. Mange som har gjort det her inne. ) Noen har også lyktes med å sette på bleien bak-frem. Så det er "lov" ja! :0) Tror jaggu jeg skal gjøre det i kveld... Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har også hørt om de som har brukt hel nattdrakt, men tatt den på feil vei. Dvs knappene eller glidelåsen på ryggen i stedet for på magen. Men hel nattdrakt fungerer nok bedre på vinteren enn på sommeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har også hørt om de som har brukt hel nattdrakt, men tatt den på feil vei. Dvs knappene eller glidelåsen på ryggen i stedet for på magen. Men hel nattdrakt fungerer nok bedre på vinteren enn på sommeren. Blir nok litt varmt nå ja...Men skal huske det til høsten! :0) Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.