Gjest snart mamma igjen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kan jeg det?.Hvordan? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Både og Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Selve "dyna" (innholdet) må renses. Trekket kan vaskes i maskin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Trekket på vanlig bomullsprogram, ulldyna på ullprogram. Bruker LANG tid på å tørke... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg er også snart mamma igjen, og har nettopp vasket voksiposen. Ulldyna kan vaskes på ullprogram, men jeg anbefaler at du støvsuger den nøye først (blir endel lo etc i sømmene). Jeg vasket den en finværsdag og det tok ikke mer enn 1-2 døgn å tørke den, snudde den jevnlig i sola. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.