Gjest mora2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Inni meg når jeg leser dette... Hvordan kan denne stakkars moren klare leve videre? Uff, jeg tror virkelig ikke jeg hadde klart det! Og det syke syke kvinnemenneske som har drept disse to små. Hun skulle vært drept med ei teskje......Grrr... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Link? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Dagen derpå i dag..... ;0) http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/07/20/541280.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Link? Hihi, litt surrete i dag ja.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Usj, jeg finner ingen ord som kan forklare hva jeg føler når jeg leser sånt! Vanligvis pleier jeg derfor ikke å svare på slike innlegg, men nå vil jeg dere skal vite at det aldri er fordi jeg ikke bryr meg! Jeg leser, føler, feller en tåre og tenker på det i flere dager ofte! Men jeg får meg ikke til å svare, for ord strekker ikke til...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Denne saken er helt forferdelig. Jeg tenker nesten mest på stefaren til ungene som må vite at det at han forelsket seg i kvinnen i sitt liv fikk barna hennes drept og hun selv alvorlig skadet. Stakkars mann. Og stakkars mor og barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Denne saken er helt forferdelig. Jeg tenker nesten mest på stefaren til ungene som må vite at det at han forelsket seg i kvinnen i sitt liv fikk barna hennes drept og hun selv alvorlig skadet. Stakkars mann. Og stakkars mor og barn. Og stakkars far! Han ble jo bura inn før de kom på sporet av eksen til stefaren. Huff, denne saken er grusom. Håper inderlig de finner ut av hva som egentlig skjedde. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Og stakkars far! Han ble jo bura inn før de kom på sporet av eksen til stefaren. Huff, denne saken er grusom. Håper inderlig de finner ut av hva som egentlig skjedde. Ja, det er mange ofre i denne saken. Faren ikke minst. Men det ser jo ut som de ihvertfall har full kontroll på hva som skjedde - og at hun sprøe bærta ikke kommer på besøk til noen i det hele tatt med eller uten våpen på en del år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Denne saken er helt forferdelig. Jeg tenker nesten mest på stefaren til ungene som må vite at det at han forelsket seg i kvinnen i sitt liv fikk barna hennes drept og hun selv alvorlig skadet. Stakkars mann. Og stakkars mor og barn. Ja det er helt grusomt!... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Usj, jeg finner ingen ord som kan forklare hva jeg føler når jeg leser sånt! Vanligvis pleier jeg derfor ikke å svare på slike innlegg, men nå vil jeg dere skal vite at det aldri er fordi jeg ikke bryr meg! Jeg leser, føler, feller en tåre og tenker på det i flere dager ofte! Men jeg får meg ikke til å svare, for ord strekker ikke til...! Ord strekker ikke til nei...Ufattelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.