Gjest rendsa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 8-åringen min kastet opp mye like etter middag i dag. Var sprek og fin etterpå. Hvilte litt og var raskt i gang med å leke igjen. Vi har vært mye ute og reist i det siste og han la seg seint i går og var tidlig oppe i dag. Vi er litt redd det skal være noe smittsomt ettersom vi skal reise på tur igjen på onsdag. Har bestillt hotell og greier. Men så ble han jo så raskt bra. Er det noe fare for smitte da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rendsa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Han spiste godt med aftensmat og var fin etterpå selv om han kjenner litt vondt i magen. Sier på samme tid at han er omtrent helt bra i magen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Han spiste godt med aftensmat og var fin etterpå selv om han kjenner litt vondt i magen. Sier på samme tid at han er omtrent helt bra i magen. Jeg tror jeg ville gått ut i fra at det bare var noe som ville ut, og at han er fin nå. Så vil tiden vise om det er rett eller ikke 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rendsa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg tror jeg ville gått ut i fra at det bare var noe som ville ut, og at han er fin nå. Så vil tiden vise om det er rett eller ikke Ja jeg håper på det og at vi ikke har blitt smittet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Innen onsdag er han ikke smittefarlig lenger dersom det var noe "smittanes". Men hvis dere andre blir syke ville jeg jo vurdert ferien, da. (Både jeg og eldste datra mi er sånn at vi kun spyr 1 gang når vi har omgangssjuken, mens mannen min spyr ca 50...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fole kaule Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 UNGENE TIL EI JEG KJENNE KASTER OPP HELE TIA... MEN DET EKKE NOE GALT MED DE. tROR DET HAR MED UMODNE SPISERØR OSV Å GJØRE. KANSKJE PGA DE HAR SPIST FOR MYE. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 UNGENE TIL EI JEG KJENNE KASTER OPP HELE TIA... MEN DET EKKE NOE GALT MED DE. tROR DET HAR MED UMODNE SPISERØR OSV Å GJØRE. KANSKJE PGA DE HAR SPIST FOR MYE. Et lite tips til deg bare, slå av caps locken på tastaturet ditt så du ikke skriver med bare store bokstaver. ) Når man bruker store bokstaver på nettet er det ensbetydende med at man står og roper og blir regnet som meget uhøflig. Dette er ikke ment som kritikk, kun som et lite tips sånn at folk ikke skal misforstå deg. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simane Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Helt sikkert bare en liten infeksjon som ville ut. Kan være noe han har spist eller noen basselusker. Rett før ferien vår var ikke 2 åringen min i form. Så kastet han opp 2 ganger på kort tid og fikk feber, sovnet og var i helt fin form igjen dagen etter. Aner ikke hva det var, men det var sikkert noe som gikk i barnehagen. Hverken jeg eller pappaen ble smittet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fole kaule liker å rope Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Et lite tips til deg bare, slå av caps locken på tastaturet ditt så du ikke skriver med bare store bokstaver. ) Når man bruker store bokstaver på nettet er det ensbetydende med at man står og roper og blir regnet som meget uhøflig. Dette er ikke ment som kritikk, kun som et lite tips sånn at folk ikke skal misforstå deg. ) DET VAR FAKTISK MENINGEN Å ROPE 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 DET VAR FAKTISK MENINGEN Å ROPE dU AVSLØRTE AT DETTE VAR EN TABBE FORDI DU HADDE LITEN BOKSTAV NÅR DU BEGYNTE PÅ NY SETNING ;-P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.