Gå til innhold

Kastet opp en gang, så bra med en gang

Gjest rendsa

Anbefalte innlegg

Gjest rendsa

8-åringen min kastet opp mye like etter middag i dag. Var sprek og fin etterpå. Hvilte litt og var raskt i gang med å leke igjen. Vi har vært mye ute og reist i det siste og han la seg seint i går og var tidlig oppe i dag. Vi er litt redd det skal være noe smittsomt ettersom vi skal reise på tur igjen på onsdag. Har bestillt hotell og greier. Men så ble han jo så raskt bra. Er det noe fare for smitte da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest rendsa

Han spiste godt med aftensmat og var fin etterpå selv om han kjenner litt vondt i magen. Sier på samme tid at han er omtrent helt bra i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han spiste godt med aftensmat og var fin etterpå selv om han kjenner litt vondt i magen. Sier på samme tid at han er omtrent helt bra i magen.

Jeg tror jeg ville gått ut i fra at det bare var noe som ville ut, og at han er fin nå.

Så vil tiden vise om det er rett eller ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rendsa

Jeg tror jeg ville gått ut i fra at det bare var noe som ville ut, og at han er fin nå.

Så vil tiden vise om det er rett eller ikke ;)

Ja jeg håper på det og at vi ikke har blitt smittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innen onsdag er han ikke smittefarlig lenger dersom det var noe "smittanes".

Men hvis dere andre blir syke ville jeg jo vurdert ferien, da. ;)

(Både jeg og eldste datra mi er sånn at vi kun spyr 1 gang når vi har omgangssjuken, mens mannen min spyr ca 50...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fole kaule

UNGENE TIL EI JEG KJENNE KASTER OPP HELE TIA... MEN DET EKKE NOE GALT MED DE. tROR DET HAR MED UMODNE SPISERØR OSV Å GJØRE.

KANSKJE PGA DE HAR SPIST FOR MYE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

UNGENE TIL EI JEG KJENNE KASTER OPP HELE TIA... MEN DET EKKE NOE GALT MED DE. tROR DET HAR MED UMODNE SPISERØR OSV Å GJØRE.

KANSKJE PGA DE HAR SPIST FOR MYE.

Et lite tips til deg bare, slå av caps locken på tastaturet ditt så du ikke skriver med bare store bokstaver. :o) Når man bruker store bokstaver på nettet er det ensbetydende med at man står og roper og blir regnet som meget uhøflig.

Dette er ikke ment som kritikk, kun som et lite tips sånn at folk ikke skal misforstå deg. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert bare en liten infeksjon som ville ut. Kan være noe han har spist eller noen basselusker.

Rett før ferien vår var ikke 2 åringen min i form. Så kastet han opp 2 ganger på kort tid og fikk feber, sovnet og var i helt fin form igjen dagen etter. Aner ikke hva det var, men det var sikkert noe som gikk i barnehagen.

Hverken jeg eller pappaen ble smittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fole kaule liker å rope

Et lite tips til deg bare, slå av caps locken på tastaturet ditt så du ikke skriver med bare store bokstaver. :o) Når man bruker store bokstaver på nettet er det ensbetydende med at man står og roper og blir regnet som meget uhøflig.

Dette er ikke ment som kritikk, kun som et lite tips sånn at folk ikke skal misforstå deg. :o)

DET VAR FAKTISK MENINGEN Å ROPE :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

DET VAR FAKTISK MENINGEN Å ROPE :D

dU AVSLØRTE AT DETTE VAR EN TABBE FORDI DU HADDE LITEN BOKSTAV NÅR DU BEGYNTE PÅ NY SETNING ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...