Gjest adhd/ts Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det noen her som har barn med disse diagnosene? Skulle gjerne hatt noen å snakke med..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har vurdert disse diagnosene Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Nei, han har ikke fått diagnose, men jeg har vært innom tanken på begge deler. Forhåpentligvis blir han utredet til høsten, for han står på venteliste hos PPT. Har dere fått diagnosene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest adhd/ts Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nei, han har ikke fått diagnose, men jeg har vært innom tanken på begge deler. Forhåpentligvis blir han utredet til høsten, for han står på venteliste hos PPT. Har dere fått diagnosene? Hei. Nei, er ikke i gang med utredning, men jeg har begge deler selv og går på medisiner for både adhd og ts. Er 99% sikker på at 2 eller 3 av barna mine har adhd/add og den ene har i tillegg hatt tics en god stund. Hvor gammel er barnet ditt, og hva er grunnen til at du mistenker noe sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har vurdert disse diagnosene Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei. Nei, er ikke i gang med utredning, men jeg har begge deler selv og går på medisiner for både adhd og ts. Er 99% sikker på at 2 eller 3 av barna mine har adhd/add og den ene har i tillegg hatt tics en god stund. Hvor gammel er barnet ditt, og hva er grunnen til at du mistenker noe sånt? Han er 10 år. Jeg nå og da tenkt på begge deler fra han var 3-4 år. Han har litt konsentrasjonsproblemer i tillegg til tics som kommer og går. Det kan være alt fra blunking til blåsing og kremting. Han gjør svært mye av seg, men er en glad gutt. Da jeg nevnte ts for helsesøster fnyste hun, men snart kommer han til folk som mest sannsynlig vil ta oss litt mer på alvor. Hvordan er det for dere? Ts kan være så mangt, så de forskjellige kan ha symptomer i varierende grad. Det tenker jeg du kan alt om! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hvis du skriver på forumet for bokstavbarn her på dol, så treffer du helt sikkert andre foreldre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
double Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hei, her finner du nok noen: www.bokstavbarna.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.