Gå til innhold

Ferieparadis for barn 10 og 12 år?

Gjest SnartIVarmereStrøk?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg blir veldig takknemmelig for tips

til et varmt sted vi kan reise i september?

Det bør helst være både basseng og

strand. Kansje litt shopping muligheter

og andre fornøyelser for barna som ha

glede av.

Jeg blir kjempe takknemmelig for å

høre om deres opplevelser. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elsker rivieraen!

Den franske rivieraen!

Gå inn på dansommer.no, klikk søk på husnummer på hus nr fca005 og du kommer til der vi var på ferie, rett utenfor Nice. Du vil ikke tro utsikten, det er stor leilighet, det er basseng du kun deler med to andre leiligheter og det er ikke så langt ned til stranden. Dessuten er fly og opphold så billig at du har råd til leiebil også - uten å komme opp i prisen på en vanlig syden-pakketur :oDDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Tyrkia. Har nettopp kommet hjem etter to uker. I år var vi i Icmeler, 7 kilometer fra Marmaris. I fjor var v i Alanya. Vi l anbefale Icmeler. Fint lite rolig sted, akkurat passe stort, og b are en kort busstur til Marmaris som koster 6 lira, ca 24 kr for tre pers. Alle tyrkere esimpelthen elsker barn, og datteren min på 10 har bestilt Tyrkia neste sommer også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Jeg anbefaler Marmaris i Tyrkia på det varmeste.

Var der nettopp, og der finnes alle de tilbudene du ønsker.

Stranda er laaaang, og der er en kjempefin strandpromenade langs hele stranda.

Store shoppingmuligheter. Vi fant et "marked" som er innendørs - der myldrer det av butikker som selger moteklær (feks betalte vi ca 40,- for en ekte Bjørn Borg boxershorts), gull, sølv, sko, vesker, belter, parfymer, ds/ps2 spill osv. Men du må prute. Legge deg på halvparten av prisen de sier. Som regel ender man med ihverfall 25% avslag.

Hyggelige og vennlige folk. Servicen er stor. Vi bodde litt utenom selve byen, og restaurantene spanderte taxi hvis vi spiste på deres restaurant den kvelden. (Prisen ble ikke høyere av den grunn). Vi fikk også gratis skyss og inngang til et herlig badelaand.

Dessuten er maten god.

Ungene våre stor koste seg der nede. Vi var to voksne og 4 barn i alderen 9 - 11 år.

Vi snakket med en på hotellet som anbefalte oss å dra dit i september eller april/mai mnd. Da er det ikke så varmt der. Da vi var der i juni, var det opptil 50 grader (i skyggen), og det tok på oss alle sammen. Der var jevnt over 45 grader hver dag.

Ellers er det store utfluktsmuligheter, både båtturer, jeepsafari, dykking, vannsport osv. Båttur til Rodos fins også.

Og så anbefales Tyrkisk bad! Det var kjempeherlig. To timer med full avslapning, skrubbing, boblebad, som ble avsluttet med 45 min herlig aromaterapi (massasje fra topp til tå).

T.o.m ungene likte dette! De storkoste seg. Og det var en trygghet i at vi kunne være sammen både små og store.

Dette betalte vi ellers ca 200,- for (for 1 voksen og 2 barn).

Ellers er det også kjempebillig til frisør der nede. Jeg fikk vasket håret, klipt det (mye), stripet det, fønt det og stylet det - alt til en pris av ca 230,-.

si fra hvis du vil ha mer info ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler Marmaris i Tyrkia på det varmeste.

Var der nettopp, og der finnes alle de tilbudene du ønsker.

Stranda er laaaang, og der er en kjempefin strandpromenade langs hele stranda.

Store shoppingmuligheter. Vi fant et "marked" som er innendørs - der myldrer det av butikker som selger moteklær (feks betalte vi ca 40,- for en ekte Bjørn Borg boxershorts), gull, sølv, sko, vesker, belter, parfymer, ds/ps2 spill osv. Men du må prute. Legge deg på halvparten av prisen de sier. Som regel ender man med ihverfall 25% avslag.

Hyggelige og vennlige folk. Servicen er stor. Vi bodde litt utenom selve byen, og restaurantene spanderte taxi hvis vi spiste på deres restaurant den kvelden. (Prisen ble ikke høyere av den grunn). Vi fikk også gratis skyss og inngang til et herlig badelaand.

Dessuten er maten god.

Ungene våre stor koste seg der nede. Vi var to voksne og 4 barn i alderen 9 - 11 år.

Vi snakket med en på hotellet som anbefalte oss å dra dit i september eller april/mai mnd. Da er det ikke så varmt der. Da vi var der i juni, var det opptil 50 grader (i skyggen), og det tok på oss alle sammen. Der var jevnt over 45 grader hver dag.

Ellers er det store utfluktsmuligheter, både båtturer, jeepsafari, dykking, vannsport osv. Båttur til Rodos fins også.

Og så anbefales Tyrkisk bad! Det var kjempeherlig. To timer med full avslapning, skrubbing, boblebad, som ble avsluttet med 45 min herlig aromaterapi (massasje fra topp til tå).

T.o.m ungene likte dette! De storkoste seg. Og det var en trygghet i at vi kunne være sammen både små og store.

Dette betalte vi ellers ca 200,- for (for 1 voksen og 2 barn).

Ellers er det også kjempebillig til frisør der nede. Jeg fikk vasket håret, klipt det (mye), stripet det, fønt det og stylet det - alt til en pris av ca 230,-.

si fra hvis du vil ha mer info ;o)

Tusen takk for utfyllendes svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...