Gjest Blåklokkevikua Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Går på Mercilon p-piller (21 virketabl. + 7 juksetabl.) Startet med tablett nr. 1 på første menstruasjondag. Man kan ha sex uten annen prevensjon i de 7 dagene man tar juksetabl., ikke sant? Det er den uka man skal få mensen, men jeg har ikke mensen i 7 dager. Det er trygt å ha sex når mensen er over og man fortsatt har igjen av de 7 juksetabl.? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er trygt. P-piller beskytter hele måneden, så lenge du tar de pillene du skal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåklokkevikua Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Det er trygt. P-piller beskytter hele måneden, så lenge du tar de pillene du skal. Takk, jeg kunne egentlig ikke helt skjønne annet, men var bittelitt usikker allikevel på om jeg var sikra den uka jeg bare tok juksetabletter. Jeg har bare mensen i ca. 3 dager og denne første gangen etter at jeg startet på p-pillene så blødde jeg så utrolig lite, måtte bare bruke truseinnlegg, ikke bind. Deilig å vite at man er sikker uansett så lenge man tar dem slik man skal. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.