Lillemus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Om det var det at hun er vakker eller det at hun er 4 mnd går da ut på ett! Har aldri sett en 4 mnd gammel baby som ikke har vært vakker...! Så det var ikke det at jenta mi er vakrere enn andre babyer. Selvfølgelig er hun det i mine øyne, men helt sikkert ikke i andres... Jeg synes ikke det er drøyt å kalle sytete gamle kjærringer for sytete gamle kjærringer...! Det finnes selvfølgelig like mange flotte eldre mennesker som unge mennesker, men på venterommet hos legen er det høy konsentrasjon av nettopp sytete gamle kjærringer... Jeg har sett babyer som i mine øyne slettes ikke har vært vakre, men jeg regner med at for foreldrene sine så er de verdens vakreste alikevel. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Akkurat det tviler jeg litt på,spesielt hvis det er en mann som får bestemme. ;-) Angelina er jo kul - hun ville sendt babyen først uavhengig av en evt mannlig legesekretær :-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jepp:-) Og det er lov når man har baby! Synes jeg hører flere av de som klager over at de ikke kan leve det livet de er vant til, at de får så lite søvn osv... Velger å se de positive tingene først jeg, og nyte denne deilige tiden som går så alt for fort:-) Ehm... Der må jeg bare inn og si noe... Det er ikke alle som har en like enkel babytid som deg da. Noen har unger som skriker hele natten, noen får ikke til å sove godt selv og får ikke hvile i det hele tatt osv. Så for noen er det en knalltøff periode i starten uten at det betyr at de gjør noe feil eller ikke er positive nok. Det bare sklir ikke like lett for alle. Du er heldig som har det så fint :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Ehm... Der må jeg bare inn og si noe... Det er ikke alle som har en like enkel babytid som deg da. Noen har unger som skriker hele natten, noen får ikke til å sove godt selv og får ikke hvile i det hele tatt osv. Så for noen er det en knalltøff periode i starten uten at det betyr at de gjør noe feil eller ikke er positive nok. Det bare sklir ikke like lett for alle. Du er heldig som har det så fint :-) Det er selvfølgelig sant! Jeg er innmari heldig:-) Men selvfølgelig får også jeg lite søvn, selvfølgelig må også jeg "ofre" noe fordi jeg har fått en baby å ta vare på. Det jeg mente er at mange ikke ser ut til å godta at de ikke kan leve slik de har gjort før! At de ikke kan sitte på kafè hele dagen, ligge og steke seg på stranda om sommeren, bruke hele lønna på shopping osv. Og det kunne jeg klaget på også det, hvis det ikke var for at jeg ser ting litt anderledes... Jeg har valgt å få en baby, og må godta at livet mitt er snudd opp ned! Og så stabiliserer det seg sakte men sikkert... At det er mange som rett og slett har det tøffere enn meg, det forstår jeg, og jeg føler med dem! Tanken på at barnet mitt skulle ha vondt i magen og gråte konstant, uten at jeg kunne gjøre noe som helst - det gjør meg skikkelig lei meg! Det må være frustrerende og gnage på mammahjertet! Så for all del - jeg mente ikke at det ikke er noen sak å ha baby! Det er mange som har det myyyyyyyyyyye tøffere enn meg dessverre...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg har sett babyer som i mine øyne slettes ikke har vært vakre, men jeg regner med at for foreldrene sine så er de verdens vakreste alikevel. ) Det er de nok, det er nok sånn naturen har ment det:-) Men jeg tror aldri jeg har sett en 4 mnd gammel baby som ikke har vært nydelig på sitt vis nei! Nyfødte derimot - det er noe helt annet;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg var ikke riktig så tussete og fikk mer enn nok av babysnakk. ''Jeg var ikke riktig så tussete og fikk mer enn nok av babysnakk'' Godt og høre at det ikke bare var meg ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 He he, faktisk ikke så mange, men jeg skal ikke vri meg unna den nei:-) Men dette var ingenting, var andre boller da jeg dukket opp på legevakten med maskaraen på haka og skremte alle vekk fra luka! Joda, hysteri hører med! Men så tåler jeg å høre det også da:-) Jeg synes ikke man skal kalle mennesker som trenger en tur til legen verken hysteriske eller sytete, egentlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1216887789' post='3923986] ''Jeg var ikke riktig så tussete og fikk mer enn nok av babysnakk'' Godt og høre at det ikke bare var meg ;o) Vi er nok normale, vi og 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusi Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Men hvordan gikk det med tåa da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Vi er nok normale, vi og Det er vi absolutt! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Men hvordan gikk det med tåa da? Den fikk seg litt fucidinsalve, og grønnsåpevask to ganger om dagen, og er allerede mye bedre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Akkurat det tviler jeg litt på,spesielt hvis det er en mann som får bestemme. ;-) Jo, det har du sikkert rett i, men hvor mange mannlige legesekretærer finnes det? Angie måtte nok ha en _skikkelig_ bad hair day pluss sterke smerter for å danke ut vesla;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.