Gå til innhold

Det er en fordel å være vakker:-)

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Om det var det at hun er vakker eller det at hun er 4 mnd går da ut på ett! Har aldri sett en 4 mnd gammel baby som ikke har vært vakker...! Så det var ikke det at jenta mi er vakrere enn andre babyer. Selvfølgelig er hun det i mine øyne, men helt sikkert ikke i andres...

Jeg synes ikke det er drøyt å kalle sytete gamle kjærringer for sytete gamle kjærringer...! Det finnes selvfølgelig like mange flotte eldre mennesker som unge mennesker, men på venterommet hos legen er det høy konsentrasjon av nettopp sytete gamle kjærringer...

Jeg har sett babyer som i mine øyne slettes ikke har vært vakre, men jeg regner med at for foreldrene sine så er de verdens vakreste alikevel. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

15

• Lillemus

4

• Glimtipper

4

• cathlin

3

Gjest Valnøtt

Akkurat det tviler jeg litt på,spesielt hvis det er en mann som får bestemme. ;-)

Angelina er jo kul - hun ville sendt babyen først uavhengig av en evt mannlig legesekretær :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jepp:-) Og det er lov når man har baby!

Synes jeg hører flere av de som klager over at de ikke kan leve det livet de er vant til, at de får så lite søvn osv... Velger å se de positive tingene først jeg, og nyte denne deilige tiden som går så alt for fort:-)

Ehm... Der må jeg bare inn og si noe... Det er ikke alle som har en like enkel babytid som deg da. Noen har unger som skriker hele natten, noen får ikke til å sove godt selv og får ikke hvile i det hele tatt osv. Så for noen er det en knalltøff periode i starten uten at det betyr at de gjør noe feil eller ikke er positive nok. Det bare sklir ikke like lett for alle.

Du er heldig som har det så fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Der må jeg bare inn og si noe... Det er ikke alle som har en like enkel babytid som deg da. Noen har unger som skriker hele natten, noen får ikke til å sove godt selv og får ikke hvile i det hele tatt osv. Så for noen er det en knalltøff periode i starten uten at det betyr at de gjør noe feil eller ikke er positive nok. Det bare sklir ikke like lett for alle.

Du er heldig som har det så fint :-)

Det er selvfølgelig sant! Jeg er innmari heldig:-)

Men selvfølgelig får også jeg lite søvn, selvfølgelig må også jeg "ofre" noe fordi jeg har fått en baby å ta vare på. Det jeg mente er at mange ikke ser ut til å godta at de ikke kan leve slik de har gjort før! At de ikke kan sitte på kafè hele dagen, ligge og steke seg på stranda om sommeren, bruke hele lønna på shopping osv. Og det kunne jeg klaget på også det, hvis det ikke var for at jeg ser ting litt anderledes... Jeg har valgt å få en baby, og må godta at livet mitt er snudd opp ned! Og så stabiliserer det seg sakte men sikkert...

At det er mange som rett og slett har det tøffere enn meg, det forstår jeg, og jeg føler med dem! Tanken på at barnet mitt skulle ha vondt i magen og gråte konstant, uten at jeg kunne gjøre noe som helst - det gjør meg skikkelig lei meg! Det må være frustrerende og gnage på mammahjertet! Så for all del - jeg mente ikke at det ikke er noen sak å ha baby! Det er mange som har det myyyyyyyyyyye tøffere enn meg dessverre...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett babyer som i mine øyne slettes ikke har vært vakre, men jeg regner med at for foreldrene sine så er de verdens vakreste alikevel. :o)

Det er de nok, det er nok sånn naturen har ment det:-) Men jeg tror aldri jeg har sett en 4 mnd gammel baby som ikke har vært nydelig på sitt vis nei! Nyfødte derimot - det er noe helt annet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Jeg var ikke riktig så tussete og fikk mer enn nok av babysnakk.

''Jeg var ikke riktig så tussete og fikk mer enn nok av babysnakk''

Godt og høre at det ikke bare var meg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he, faktisk ikke så mange, men jeg skal ikke vri meg unna den nei:-) Men dette var ingenting, var andre boller da jeg dukket opp på legevakten med maskaraen på haka og skremte alle vekk fra luka! Joda, hysteri hører med!

Men så tåler jeg å høre det også da:-)

Jeg synes ikke man skal kalle mennesker som trenger en tur til legen verken hysteriske eller sytete, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1216887789' post='3923986]

''Jeg var ikke riktig så tussete og fikk mer enn nok av babysnakk''

Godt og høre at det ikke bare var meg ;o)

Vi er nok normale, vi og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan gikk det med tåa da?

Den fikk seg litt fucidinsalve, og grønnsåpevask to ganger om dagen, og er allerede mye bedre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det tviler jeg litt på,spesielt hvis det er en mann som får bestemme. ;-)

Jo, det har du sikkert rett i, men hvor mange mannlige legesekretærer finnes det? Angie måtte nok ha en _skikkelig_ bad hair day pluss sterke smerter for å danke ut vesla;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...