Gjest togli Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Minstejenta har de to siste årene hatt en Easy Walker sportsvogn (den er den letteste vogna på markedet og bare 7 kg tror jeg?). Den er sort. til vogna har vi Easy Walker vinterpose og stelleveske i knall rosa . Regntrekk følger også med. Vogna er i perfekt stand og egentlig ikke brukt så mye i løpet av de to årene vi har hatt den. Vi kjøpte vogna med tilbehør for kroner 5500,- Hva tror du vi kan kreve for vogna om vi selger den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ut fra finn.no ville jeg priset den til 3000, og eventuelt gå ned til 2500 hvis du ikke får napp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ut fra finn.no ville jeg priset den til 3000, og eventuelt gå ned til 2500 hvis du ikke får napp. Det var noe sånt jeg tenkte på også. Takk:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Veit ikke om sammenligningen her sier deg mye men... Vi kjøpte vår Simo kombivogn med snuløsning brukt for 2500 kr. De hadde gitt 6000 for den, nå koster den 6800! Den var kjøpt seint i 2004, og kun brukt 5 mnd! Deretter hadde de hatt den stående inne i 2 år, til vi kjøpte den i 2007. (Jenta mi er født nå i mars, men jeg måtte bare ha vognen i hus!) Vognen så ikke ut som om den var brukt, bortsett fra julene selvfølgelig! Sittedelen var heller ikke brukt. I tillegg fikk vi med myggnetting, parasoll og en tynn sommerdyne! Vi kjøpte privat i nærområdet gjennom finn.no... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vil du selge? ikke pris for dyrt. Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Brukt er brukt. Og feilen mange gjør når de skal selge er at de priser for høyt. Bruktmarkedet er stort og omfangsrikt så det er alltid noe billigere som er å få tak i og som er like fint. Skriv en sum og be om event. bud i tillegg og se om du får respons. Selv hadde jeg aldri villet betale mer enn en tredjedel av prisen for ny. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzann1365381182 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Halvparten, sånn ca. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg har også titta litt rundt på nettet og det ser ut som det er vanlig med ca halv pris for et pent brukt vogn, så jeg tror vi går for det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.