Gå til innhold

Hva skal jeg gi nabodamen?

Gjest For å passe barnet mitt?

Anbefalte innlegg

Gjest For å passe barnet mitt?

Hun er 5 år og hun skal ha henne fra en Lørdag midt på dagen til en Søndag midt på dagen hjemme hos henne selv.

Hva skal jeg gi henne? Ikke penger?

Det var jeg som spurte om hun hadde mulighet til å passe henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest liker ikke vin

Ser de foreslår å gi vin eller brennevin, men om hun ikke drikker så er jo det litt mislykket da... Vi fikk en flaske vin av naboene våre, og både jeg og min mann hater vin, så det ble til at vi gav den vekk til noen andre i julegave ;-) Men av høflighetsskyld takket vi da... og lot som om vi elsket det merket hehe :D

Jeg syns 200 kroner holder jeg og en plante kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flaske Brennevin

Hvis ikke du vil gi henne alkohol så kanskje du kan overraske henne med en gave som denne bestemoren fikk i presang. De selger de på apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke ha en krone når jeg passer unger... Annet enn pengerr til mat om jeg skal ha tre stykker en hel helg.

Men som moren til en jeg har paset litt sa, så er det lettere å spørre igjen visst hun fikk betale meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre forslag enn alkohol?

Jeg syns ikke det passer å gi penger i allefall. Jeg hadde blitt dritflau dersom noen hadde kommet med penger hvis jeg hadde hjulpet dem med å passe barn et døgn.

Hva med noe til hagen, eller gavekort på fotpleie eller noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...