Gjest For å passe barnet mitt? Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hun er 5 år og hun skal ha henne fra en Lørdag midt på dagen til en Søndag midt på dagen hjemme hos henne selv. Hva skal jeg gi henne? Ikke penger? Det var jeg som spurte om hun hadde mulighet til å passe henne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flaske Brennevin Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ei flaske brennevin er alltid populært 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 500,- og en flaske vin om hun drikker det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest liker ikke vin Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Ser de foreslår å gi vin eller brennevin, men om hun ikke drikker så er jo det litt mislykket da... Vi fikk en flaske vin av naboene våre, og både jeg og min mann hater vin, så det ble til at vi gav den vekk til noen andre i julegave ;-) Men av høflighetsskyld takket vi da... og lot som om vi elsket det merket hehe Jeg syns 200 kroner holder jeg og en plante kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flaske Brennevin Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hvis ikke du vil gi henne alkohol så kanskje du kan overraske henne med en gave som denne bestemoren fikk i presang. De selger de på apoteket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 En stor orkide i en fin potte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest For å passe barnet mitt? Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Andre forslag enn alkohol? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rose23 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Jeg vil ikke ha en krone når jeg passer unger... Annet enn pengerr til mat om jeg skal ha tre stykker en hel helg. Men som moren til en jeg har paset litt sa, så er det lettere å spørre igjen visst hun fikk betale meg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Andre forslag enn alkohol? Jeg syns ikke det passer å gi penger i allefall. Jeg hadde blitt dritflau dersom noen hadde kommet med penger hvis jeg hadde hjulpet dem med å passe barn et døgn. Hva med noe til hagen, eller gavekort på fotpleie eller noe sånt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Det tipset med gavekort på noe luksus synes jeg var fint. Fotpleie hørtes nyyydelig ut :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.