janeymor Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Husker at det er så koselig på Ekeberg EKT... Gress sletter, mulighet for å besøke dyr...men er det riktig at det er en plaskedam for unger der? Tenkte oss en tur dit, men det er jo så varmt.... Var det der før, men det er eeevigheter siden. Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Nei, det er en dam der, men er absolutt ikke til å bade i, inne ved dyra. Også er det en annen dam i "parken" som pleier å tørke inn på sommeren, og som uansett heller ikke er til å bade i, så her husker du nok feil. Men det er veldig koselig inne hos dyra, mulighet for ponnyridning, og fin lekeplass. Mine unger stortrives der. Men jeg tror nok jeg hadde ventet til den verste hetebølgen er over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.