Gjest lammetabbe? Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har brukt lammeskinn i vogna og syns det funker greit, men i dag var det veldig varmt i været og jeg tror det ble veldig varmt i vogna! Babyen min ble veldig urolig og skrek hver gang jeg la henne i vogna, jeg kjente i vogna og det kjentes ganske varmt ut. Så jeg tok ut lammeskinnet og da gikk det bra å legge henne i vogna. Trodde lammeskinn regulerte temperaturen til babyen jeg uansett varmt eller kaldt? Men har merket før at hun har vært veldig varm i ryggen etter å ha ligget på lammeskinn.... tror hun er en veldig varm baby. Noen andre som har dårlige erfaringer med lammeskinn i varmen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg har generelt dårlig erfaring med svært varm unge og ull. Han fikk varmeutslett hele tida. Lammeskinn har jeg aldri giddet å prøve ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jenta mi har ikke saueskinn i vogna lenger, men i senga. Hun får ikke sove uten... Men det er ingen tvil om at det er varmt! Stakkars, nå ligger hun i bare bleie og sokker på saueskinnet sitt og gråter:-( Mamma til unnsetning... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.