Gå til innhold

Skuffet over Kristiansand dyrepark

Gjest dårlig syns nå vi da

Anbefalte innlegg

Nå har de reklamert om løveungene opp og ned i mente .... så kommer vi dit da, neida ingen får se de fordi "mor og barn" skal ha det rolig ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lilje30

Har de reklamert med at løveungene var klare for publikum?Jeg synest det er flott at dyreparken tar hensyn til dyrenes ve og vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulla T

Jeg tenkte meg det, så jeg hadde ingen forventninger om å se de. Men vi så heller ikke hannløvene som skulle være ute. For oss ble det en meget varm dag, og slitsomt i beina. Syntes på en måte det kunne vært flere dyr. Et annet tips er å få med seg når dyrene mates slik at man får sett flest mulig. Ulv har vi ikke sett de to gangene vi har vært der.

Men greit nok....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de reklamert med at løveungene var klare for publikum?Jeg synest det er flott at dyreparken tar hensyn til dyrenes ve og vel.

Helt enig. Det viktigste er jo dyrenes trivsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trultis1

Helt enig. Det viktigste er jo dyrenes trivsel.

Er flott at de tar hensyn til dyrene. Men synes uansett dem burde ha skrevet i reklamen at de ikke var klare for publikum enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte meg det, så jeg hadde ingen forventninger om å se de. Men vi så heller ikke hannløvene som skulle være ute. For oss ble det en meget varm dag, og slitsomt i beina. Syntes på en måte det kunne vært flere dyr. Et annet tips er å få med seg når dyrene mates slik at man får sett flest mulig. Ulv har vi ikke sett de to gangene vi har vært der.

Men greit nok....

Det er jo mange dyr der, da. Jeg synes det er bra at dyrene har så store områder å boltre seg på, så får vi heller leve med at vi ikke får se alle. Det blir jo litt spenning i å se etter dyrene også. Vi så fjellrev, jerv og gaupe og var fornøyde med det. I tillegg så vi ekorn-aper og lemurer på nært hold og edderkopp-aper og sjimpanser. I husene er det også mange dyr. Vi har sett tigere hver gang vi har vært der og løver i fjor, i år sto vi over både løver og tigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så dem vi:-)

Ingen fikk iallefall lov å se dem mandag og torsdag :(

Jeg er forøvrig enig i det flere her skriver at det er flott at de tenker på dyrene og ikke oss menneskene.

Men vi har vært i parken flere ganger tidligere, og akkurat nå var det løveungene barna var intr. i så se, siden de har hørt så mye om de. Vi så de andre dyrene, bortsett fra ulvene, men de har vi sett tidligere.

Tigrene er bare så flotte, alle tre lå ute lett synlig, skulle ønske at de ikke var så farlige, at vi kunne hatt en her hjemme ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løveføtter

Er flott at de tar hensyn til dyrene. Men synes uansett dem burde ha skrevet i reklamen at de ikke var klare for publikum enda.

Jeg har lest et eller annet sted om at man bare får se løvebarna på storskjerm i år...

Så jo, det har vært skrevet om i media ihverfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig bra at dyreparken skjermer dyrene, jeg! Det er egoistisk av deg å tenke kun på dere selv. Dyreparken i Kristiansand er en bra dyrepark som legger vekt på at dyrene skal ha det godt, også i fangenskap. Jeg går ut ifra at løveungene ikke var skjermet hele dagen, men akkurat da dere var der? Hva med da å gå se på noe annet så lenge, og komme tilbake....?

Regner med at dere fikk se mange andre spennende dyr, ikke bare løver som er interessante dyr, da!

Det eneste jeg kan være enig med deg i, er at kanskje har lagt litt vel mye i markedsføringen av løvene. De kunne nok tonest det litt ned, og i tillegg fokusert på mange av de andre flotte dyrene de har der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men greit nok....

Flere dyr...?! Det kryr jo av dyr der! Hva mer kan du ønske...?

Jeg synes Kristiansand Dyrepark er den beste parken vi har i Norge (av de jeg har vært på da).

Jeg setter pris på at jeg kan se at dyrene har det bra, ikke står stuet sammen i trange bur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er utrolig bra at dyreparken skjermer dyrene, jeg! Det er egoistisk av deg å tenke kun på dere selv. Dyreparken i Kristiansand er en bra dyrepark som legger vekt på at dyrene skal ha det godt, også i fangenskap. Jeg går ut ifra at løveungene ikke var skjermet hele dagen, men akkurat da dere var der? Hva med da å gå se på noe annet så lenge, og komme tilbake....?

Regner med at dere fikk se mange andre spennende dyr, ikke bare løver som er interessante dyr, da!

Det eneste jeg kan være enig med deg i, er at kanskje har lagt litt vel mye i markedsføringen av løvene. De kunne nok tonest det litt ned, og i tillegg fokusert på mange av de andre flotte dyrene de har der.

Som jeg skriver nede i tråden her

''Jeg er forøvrig enig i det flere her skriver at det er flott at de tenker på dyrene og ikke oss menneskene.''

Nei, ingen tilgang til å se løveungene i det hele tatt, ikke på noen tider av dagene vi var der, mandag og torsdag. Joda vi koste oss allikevel vi, barna har fulgt med løveungene på VG-nett fra de ble født, og gledet seg selvfølgelig å se dem.

Godt mulig at det står noe sted at de ikke er tilgjengelig å se i parken, men da må det stå med liten skrift ett eller annet sted. De kunne godt opplyst mer om det, så var vi iallefall godt forberedt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Vi så dem vi... Alle fire og moren, og det var faktisk både 27. og 28. juli...

Vi måtte bare være stille, men det var jo ikke store offeret :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...