uvitende......! Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Hvor gamle mener dere barna bør være når de skal få sanasol daglig?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Det lurer jeg og på. Har hørt man skal gi Tran fra de er 4 uker gamle, men jeg gir kun D-vitamindråper pga det blir så mye styr... Men kan jeg gi tran og sanasol samtidig eller blir det for mye vitaminer da? Det er jo D-vitamin i Sanasol, men ikke omega3.... Selv tar jeg både tran og sanasol, så hun får kanskje i seg litt omega3 fra morsmelka? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 1 år, tror jeg det står på flaska. :-) Mine unger fikk Biovit som spedbarn, og så gikk vi over til Sanasol fra de var 1 år. Man skal ikke gi tran og Sanasol samtidig, da det kan bli for mye d-vitamin, har jeg hørt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.