Gjest prust Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har vært frisk og rask i månedsvis, helt siden i høst tror jeg - men i dag kom det et eller annet som lyn fra klar himmel og inntok kroppen. De siste dagene har jo vært varne, og jeg elsker ¨å være i sola og bade. I går gjorden jeg imidlertid noe veldig uvanlig - jeg slo høyt grass med ljå i to timer midt på dagen. Passet på å drikke mye, bla. farris - og avkjølte meg i skyggen da jeg hadde pause og i sjøen etterpå. Seinere sto jeg i et par timer i sola og plukket bringebær. I natt våknet jeg med sårt svelg, ikke egentlig hals, men bakerst i munnen, og tett nese. Sovnet igjen, og det var ikke så ille da jeg sto opp i nitida. Men så kom det for fullt i 11 tida - med hodeverk og tung i kroppen, og feberfølelse. La meg nedpå og sov en time om formiddagen og en time mellom 18 og 19 - noe jeg ladri gjør ellers. Var en liten tur med ungene ute i sola om ettermiddagen, men ellers har jeg holdt meg inne. Nå er jeg pottetett i nese og hode, og har tatt to paracet. Hva er dette? Har det sammenheng med jobbingen i går? Er det overoppheting eller bare en simpel forkjølelse???!!! Og hva gjør jeg for å bli fort frisk igjen? vi skal reise snart... 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 27. juli 2008 Skrevet 27. juli 2008 Det blir jo vill gjetting, men høres ut som en forkjølelse. Selv sverger jeg til stooooore doser c-vitaminer. God bedring 0 Siter
Gjest prust Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Det blir jo vill gjetting, men høres ut som en forkjølelse. Selv sverger jeg til stooooore doser c-vitaminer. God bedring Jeg heiv innpå med c-vitaminer i går kveld + nesespray, og sov faktisk ganske godt i natt (med pyamas og ullsokker!). Formen i dag er myyyye bedre enn i går, selv om jeg selvsagt kjenner forkjølelsen i kroppen ennå. 0 Siter
Gjest plingpling Skrevet 28. juli 2008 Skrevet 28. juli 2008 Jeg heiv innpå med c-vitaminer i går kveld + nesespray, og sov faktisk ganske godt i natt (med pyamas og ullsokker!). Formen i dag er myyyye bedre enn i går, selv om jeg selvsagt kjenner forkjølelsen i kroppen ennå. Suverent - hiv innpå enda mer i dag, så skal du se du blir fort frisk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.