Gjest reinskinnbruker Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dere som bruker saueskinn - hvilken vei bruker dere det? Jeg bruker reinskinn på tur, og der er regelen at pelsen skal være NED mot bakken, da isolerer det best ( det er jo den veien reinen "bruker" det). Så for meg virker det merkelig å la ungene ligge på den ullete siden - det virker mer naturlig å legge det andre veien for å regulere tempen. Hvordan er det egentlig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ungene ligger på ull-siden ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammamiaaa Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Det har jeg ikke tenkt på, men tror det blir klamt å ligge mot skinnsiden, det blir omtrent som å ligge på en gummimatte som ikke puster. Ullen puster, derfor er det bra for barnet å ligge på ullsiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.