Gjest skuffet på datterens vegne Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Må bare lufte noen tanker. Jeg og far er skilt for 10 år siden. Vi har en datter i lag på 16 år. Aldri tar han henne med på ferie om sommeren. Det er så irriterende at hun aldri blir prioritert fra hans side. Noe av grunnen kan vel være at han er gift og har ett barn på ni år, og prioriterer sin familie der. Han har ikke dårlig råd, er på ferie hvert år sammen med sin familie. Har spurt hvorfor han ikke tar vår datter med, da sier han at det passer dårlig. Nå har årene gått, og det ser ikke ut til at det blir noen god relasjon mellom far og datter. Datteren vår virker mange ganger skuffet og sier nå selv at hun føler at pappa ikke bryr seg. Disse ordene er heldigvis ikke kommet fra meg. Ikke har har det vært normalt samvær i årene som har gått heller. Datteren vår ser jo at noen av hennes venninner er med far på ferie, og blir prioritert. Huff måtte bare få det ut, da jeg syns synd i datteren vår når hun blir så tilsidesatt. Nå begynner hun jo å bli så stor, og snart er det for sent. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrollet Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dårlig gjort. Enten er han den onde, ellers er det hans nye kone som ikke vil ha noe med datteren din å gjøre. Hvis det er hans nye partner som er den onde er den kanskje best at din datter ikke har noe med den familien å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dette synes jeg er kjempesløvt av faren. Sitter nesten i samme situasjon, men jeg er stemor til en 16-åring. Han har stort sett vært med oss på annenhver tur vi har tatt. Da han ble spurt i sommer ville han ikke være med (men angret etterpå - men det er jo hans problem) Jeg føler nå at dette har blitt litt trist for gutten som ikke har vært noe sted i hele sommer (mora har som vanlig ikke gjort noe med han), så jeg har bestilt en helgeferie neste helg. (Fly til en annen by i norge og besøke slekt der) + at han antagelig blir med faren og bestefaren en uke i høst. Litt balanse bør det være mellom barn. Ellers blir de fort veldig lei seg. (Noe jeg forstår kjempegodt) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har jeg hørt Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Et råtips er at det er hans nye partner som synes han "betaler nok for den ungen" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Et råtips er at det er hans nye partner som synes han "betaler nok for den ungen" Ja, la oss for all del finne en kvinne å legge skylden på. For fedre kan da ikke være ansvarlige for egne valg, kan de vel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest har jeg hørt Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ja, la oss for all del finne en kvinne å legge skylden på. For fedre kan da ikke være ansvarlige for egne valg, kan de vel? Livets lære 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Slikt er både trist og urforståelig. Og umulig å gjøre noe annet med enn å forsøke å kompensere så godt man kan. Trøsteklem om du vil ha en. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.