linko Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ser at troll-sekken anbefales til 1. klassing, men hvor kan man kjøpe denne i Trøndelag? Hvilken kjede fører denne sekken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg mener å huske at Notabene fører disse i tillegg til Bagaroma. Det finnes vel på et av de mange kjøpesentrene i Tr.heim, tenker jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien? Ellers føres Troll av bokhandler og leketøysbutikker i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 i hvert fall på ARK beyer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Coop Obs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien? Ellers føres Troll av bokhandler og leketøysbutikker i alle fall. Trøndelag er vel ikke alltid synonymt med Trondheim ;-) I vår kommune har ingen fått sekk ihvertfall... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Trøndelag er vel ikke alltid synonymt med Trondheim ;-) I vår kommune har ingen fått sekk ihvertfall... Jeg trodde det gjaldt hele fylket. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien? Ellers føres Troll av bokhandler og leketøysbutikker i alle fall. Sekkene vi fikk i vår kommune i fjor (ikke Trondheim) var så dårlig kvalitet på at de fleste var ødelagte før jul. Jeg angra veldig på at vi ikke hadde kjøpt skikkelig skolesekk i tillegg, for det fantes jo ikke på markedet ved juletider. Så da endte vi opp med en liten tursekk i mellomtiden. Flott at barna får sekker, men skikkelig dumt det er dårlig kvalitet. De som ble delt ut for noen år siden var utrolig gode. De må ha skifta leverandør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Sekkene vi fikk i vår kommune i fjor (ikke Trondheim) var så dårlig kvalitet på at de fleste var ødelagte før jul. Jeg angra veldig på at vi ikke hadde kjøpt skikkelig skolesekk i tillegg, for det fantes jo ikke på markedet ved juletider. Så da endte vi opp med en liten tursekk i mellomtiden. Flott at barna får sekker, men skikkelig dumt det er dårlig kvalitet. De som ble delt ut for noen år siden var utrolig gode. De må ha skifta leverandør. Mine fikk sekk i 2003 og 2005 og de var i veldig god kvalitet i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien? Ellers føres Troll av bokhandler og leketøysbutikker i alle fall. "I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien?" Nå nei, du. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 "I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien?" Nå nei, du. Hm. Det har de nå i Trondheim og i noen nabokommuner i alle fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mine fikk sekk i 2003 og 2005 og de var i veldig god kvalitet i alle fall. 2005? Min fikk i 2006, og den ble ødelagt etter 1 uke. Fikk ny, men den var heller ikke bra. Den er kastet, faktisk. Nå har mini fått sekk, lurer på hvor lenge den varer... *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1218134720' post='3930209] 2005? Min fikk i 2006, og den ble ødelagt etter 1 uke. Fikk ny, men den var heller ikke bra. Den er kastet, faktisk. Nå har mini fått sekk, lurer på hvor lenge den varer... *s* Øhem - jeg har visst tatt fullstendig sommerferie, ungene mine begynte jo på skolen i 2004 og 2006...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Øhem - jeg har visst tatt fullstendig sommerferie, ungene mine begynte jo på skolen i 2004 og 2006...! Sommerferie er deilig! ;o))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.