Gå til innhold

Troll-sekk; hvor kjøpe denne i Trøndelag?

linko

Anbefalte innlegg

Ser at troll-sekken anbefales til 1. klassing, men hvor kan man kjøpe denne i Trøndelag? Hvilken kjede fører denne sekken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jente31

Jeg mener å huske at Notabene fører disse i tillegg til Bagaroma. Det finnes vel på et av de mange kjøpesentrene i Tr.heim, tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien?

Ellers føres Troll av bokhandler og leketøysbutikker i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien?

Trøndelag er vel ikke alltid synonymt med Trondheim ;-)

I vår kommune har ingen fått sekk ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøndelag er vel ikke alltid synonymt med Trondheim ;-)

I vår kommune har ingen fått sekk ihvertfall...

Jeg trodde det gjaldt hele fylket. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bikku

Sekkene vi fikk i vår kommune i fjor (ikke Trondheim) var så dårlig kvalitet på at de fleste var ødelagte før jul. Jeg angra veldig på at vi ikke hadde kjøpt skikkelig skolesekk i tillegg, for det fantes jo ikke på markedet ved juletider. Så da endte vi opp med en liten tursekk i mellomtiden.

Flott at barna får sekker, men skikkelig dumt det er dårlig kvalitet. De som ble delt ut for noen år siden var utrolig gode. De må ha skifta leverandør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sekkene vi fikk i vår kommune i fjor (ikke Trondheim) var så dårlig kvalitet på at de fleste var ødelagte før jul. Jeg angra veldig på at vi ikke hadde kjøpt skikkelig skolesekk i tillegg, for det fantes jo ikke på markedet ved juletider. Så da endte vi opp med en liten tursekk i mellomtiden.

Flott at barna får sekker, men skikkelig dumt det er dårlig kvalitet. De som ble delt ut for noen år siden var utrolig gode. De må ha skifta leverandør.

Mine fikk sekk i 2003 og 2005 og de var i veldig god kvalitet i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

"I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien?"

Nå nei, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I Trøndelag har vel alle 1. klassingene fått sekk på skolen nå før sommerferien?"

Nå nei, du.

Hm. Det har de nå i Trondheim og i noen nabokommuner i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fikk sekk i 2003 og 2005 og de var i veldig god kvalitet i alle fall.

2005?

Min fikk i 2006, og den ble ødelagt etter 1 uke. Fikk ny, men den var heller ikke bra. Den er kastet, faktisk. Nå har mini fått sekk, lurer på hvor lenge den varer... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1218134720' post='3930209]

2005?

Min fikk i 2006, og den ble ødelagt etter 1 uke. Fikk ny, men den var heller ikke bra. Den er kastet, faktisk. Nå har mini fått sekk, lurer på hvor lenge den varer... *s*

Øhem - jeg har visst tatt fullstendig sommerferie, ungene mine begynte jo på skolen i 2004 og 2006...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øhem - jeg har visst tatt fullstendig sommerferie, ungene mine begynte jo på skolen i 2004 og 2006...!

Sommerferie er deilig! ;o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...