Gjest badenymfe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Min datter våknet i dag med utslett i ansiktet. Jeg har sett at to av venninne også har hatt det samme nå i disse sommerdagene. Kan det være sol og/eller sjøvatn som gir dette utslettet? Det er i hovedsak på kinnene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mamma-mia-mor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Få barnet sjekket av lege. Har hørt i nyhetene senest i går at det er stor fare for å få parasitter i badevannet , ferskvann, pga varmen de siste dagene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badenymfe Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Få barnet sjekket av lege. Har hørt i nyhetene senest i går at det er stor fare for å få parasitter i badevannet , ferskvann, pga varmen de siste dagene. Nå sier hun at hun smurte ansiktet inn med solkrem i går, så da mistenker vi den. Jeg vet at den ene venninnen reagerte slik på solkrem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.