Gå til innhold

Fritidsaktiviteter-i-oslo

Gjest mekkere

Anbefalte innlegg

Gjest mekkere

Finnes det sktiviteter for 8-9- åringer som er interessert i skruing, mekking, reperasjoner av motorer og den slags I Oslo eller nærheten?

Har en overinterresert unge i den slags som gjerne skulle fått gjort mere av den slags i fritiden. Han er hverken interessert i musikk eller sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mekkere

Teknisk Museum er tingen

http://www.tekniskmuseum.no/index.php?option=com_content&task=view&id=17&Itemid=63

Jeg hadde med mine gutter minst en gang i året i en lang periode, det er interessant også for voskne, i hvert fall den første gangen.

Hilsen

Takk for svar. Vi har vært der et par ganger og det var kjempestas. Men skulle gjerne hatt en fast aktivitet pr. uke hvis det finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skikkelig dårlig side...

Har du sjekket på "aktivioslo.no"? Mulig du får tips der. Jeg vet at det ikke langt fra oss ligger et motorsenter for ungdommer, mulig det er for barn også. Ligger på Haugenstua i Oslo. Kanskje finnes det flere slike?

http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/28061-haugenstua-motorsenter.html

Se linken!

Den websiden aktivioslo, er bare så dårlig. Har vært inne der noen ganger for å få noen forslag til aktiviteter, men det er heller tamt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...