Gjest prust Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Nå har jeg satt alle furugolvene inn med hvit faxe-såpe - og det ble så fint :-) Gjør det sånn ca annethvert år - og golvene holder seg veldig fine! Flink, ikke sant? Nå skal jeg sette meg og nyte sola litt, før ungene rauser inn i huset.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Kjempeflink! ) Vet ikke hvor mange ganger i sommer kjæresten har sagt:"Nei, vi skulle nå oljet verandamøblene og golvet..." *Hehe* Men vi kommer aldri så langt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Wow!! Jeg har ikke gjort et fornuftig slag hele sommeren, og her er det kun kaos som råder... Så du skal få en klapp på skuldra fra meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.