Sofies mamma Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg skal ha togbilletter til Agder. Ser at prisen er vedlig bra, barnet mitt kommer gratis med. Men så kan jeg velge reservert plass eller ikke. Dersom jeg velger det blir dette vedlig dyrt. Dersom jeg ikke velger det, er vi likevel garantert sitteplass? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tog-mor Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Vi har ett barn som reiser til Kr.sand en til to ganger pr mnd. Når vi kjøper biletter på nettet er det alltid reserverte plasser. Har reist med barn, som reiser gratis, og bestilt på nettet. Jeg mener bestemt at det er obligatorisk med plassbilletter til Agder. Jeg ville ikke tatt sjansen og reist til Agder uten plasbillett og risikert unge på fanget i fem timer. Mye trafikk nå i sommertrafikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spekepølse Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 plasser er alltid inkludert i billettene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.