Gå til innhold

NSB, togbilletter

Sofies mamma

Anbefalte innlegg

Sofies mamma

Jeg skal ha togbilletter til Agder. Ser at prisen er vedlig bra, barnet mitt kommer gratis med. Men så kan jeg velge reservert plass eller ikke. Dersom jeg velger det blir dette vedlig dyrt. Dersom jeg ikke velger det, er vi likevel garantert sitteplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tog-mor

Vi har ett barn som reiser til Kr.sand en til to ganger pr mnd. Når vi kjøper biletter på nettet er det alltid reserverte plasser. Har reist med barn, som reiser gratis, og bestilt på nettet. Jeg mener bestemt at det er obligatorisk med plassbilletter til Agder. Jeg ville ikke tatt sjansen og reist til Agder uten plasbillett og risikert unge på fanget i fem timer. Mye trafikk nå i sommertrafikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...