Anonym 82 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Husker den vagt fra jeg var liten, og den er noe i nærheten av dette: Kjære politimann kan du si meg hvor jeg bor? Jeg kan ikke finne veien hjem. Min mamma heter mor og min pappa heter far, og jeg tror jeg bor i nummer fem. Kjære politimann kan du hjelpe meg? Du skal få min teddy om du vil... Sier det dere noe? Har så gode minner rundt den sangen, men klarer ikke å finne den noe sted! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg hørte den i Barnetimen for de minste på 60-tallet. Den er altså gammel (og det samme er jeg). Men jeg husker ikke noe mer enn du gjør, dessverre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg hørte den i Barnetimen for de minste på 60-tallet. Den er altså gammel (og det samme er jeg). Men jeg husker ikke noe mer enn du gjør, dessverre. Det stemmer nok! De jeg lærte den hos - noen naboer da jeg var lita - hadde barn på mine foreldres alder, og sangboka den stod i var fra de var små:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Inger Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det jeg husker er sånn: Kjære politimann kan du hjelpe meg, hjelpe meg å finne veien hjem? Pappa heter far og mamma heter mor, og jeg tror jeg bor i nummer 5... Du skal få min bamse hvis du er så snill, å hjelpe meg å finne veien hjem.... Og så kan jeg ikke mer. Sønnen min på snart 3 år er helt hekta, så det hadde vært kjempehyggelig å få resten av teksten :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Det jeg husker er sånn: Kjære politimann kan du hjelpe meg, hjelpe meg å finne veien hjem? Pappa heter far og mamma heter mor, og jeg tror jeg bor i nummer 5... Du skal få min bamse hvis du er så snill, å hjelpe meg å finne veien hjem.... Og så kan jeg ikke mer. Sønnen min på snart 3 år er helt hekta, så det hadde vært kjempehyggelig å få resten av teksten :-) Wow, nå har du virkelig vært og rotet i gamle tråder;-) Har ikke funnet ut noe mer om den sangen jeg dessverre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@Inger Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Wow, nå har du virkelig vært og rotet i gamle tråder;-) Har ikke funnet ut noe mer om den sangen jeg dessverre... Ha ha ha - ja, jeg søkte på teksten, og så dukket dette opp :-) Jeg sjekker på Facebook, om noen der kan hjelpe. I så fall skal jeg gi deg beskjed :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.