jubalong70 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ungene og jeg har vært på ferie hos min mor mens pappa'n var på Landsskytterstevnet. På tur opp og ned dit, så har vi overnattet på hotell. I dag, på vei til resepsjonen for å sjekke ut, kom følgende godbit fra storesøster som blir 9 i desember: "Jeg passer godt på nøklene jeg, mamma. For hvis jeg plutselig blir mamma, så er det godt å ha øvd seg på slike hotellting." Jeg var helt enig med henne, og lurte i mitt stille sinn litt på når hun ser for seg å plutselig bli mamma 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 *Hahahaha* Herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg er veldig enig i at alle som planlegger å bli mamma, bør være flink til "hotellting" :-) I likhet med hennes egen mamma, håper jeg at det ikke skjer så altfor plutselig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, det er best å øve seg på litt forskjellig i tilfelle... *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hihi, herlig :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.