vici Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Vet noen hvor man finner pølsepinne som man kan gravere inn navn på? Helst teleskopstang (eller hva det heter) slik at den ikke tar så stor plass i en 1.klasses tursekk. Finnes det sitteunderlag med navn? Helst et som kan brettes sammen? Andre lure turting til 1.klassingen (og barnehagegutten) som skal være mye på tur framover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Brukte sprittusj på pølseteleskopet vi... Turkopp kanskje, og en ok turbukse? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kjøp et svipennsett på Biltema, koster en 90-lapp og da kan du svi inn navn i det meste selv. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vici Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Brukte sprittusj på pølseteleskopet vi... Turkopp kanskje, og en ok turbukse? tusen takk begge to for raske svar! Enkle og greie løsninger som jeg nok kommer til å bruke! Men jeg synes å huske jeg leste om en nettside som man kunne bestille slike (latskapen lenge leve) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Kjøp et svipennsett på Biltema, koster en 90-lapp og da kan du svi inn navn i det meste selv. ) thihiii... Hvor får du 90-lapper fra!? Hehhe...:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.