Gå til innhold

Hoppe i senga

Gjest SanneS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Dvs. det hendte tidligere når de var mindre, men nå er det straks 8 og 10 år og spør ikke om det lenger heller. De hadde ikke fått lov, jeg har ikke råd til ny seng om de skulle ødelegge den gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SanneS

Nei. Dvs. det hendte tidligere når de var mindre, men nå er det straks 8 og 10 år og spør ikke om det lenger heller. De hadde ikke fått lov, jeg har ikke råd til ny seng om de skulle ødelegge den gamle.

Mine barn er 3 og 2 år og jeg liker ikke at de hopper i senga mi. Ikke bare kan de ødelegge den, men de kan jo ødelegge seg selv også hvis de faller ut av den. Ikke så lett å holde dem unna sengehoppinga, spesielt ikke når faren dems så og si oppmuntrer dem til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men de er bare 1 og 3 år. Og de får ikke hoppe i sine egne, for de er jeg redd skal gå i stykker. (Nå klarer jo forsåvidt ikke hun minste å hoppe heller, da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barndomsminner

Noen av mine beste minner fra barndommen er fire barn i en stor foreldreseng, hoppet, lekte, leste. Joda, det hendte vi falt ut av senga men vi krøp opp igjen. Ingen av oss døde, og senga - den holdt - sammen med alle gode minner.

Jeg ville aldri kunne nekte mine barn denne berusende gleden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av mine beste minner fra barndommen er fire barn i en stor foreldreseng, hoppet, lekte, leste. Joda, det hendte vi falt ut av senga men vi krøp opp igjen. Ingen av oss døde, og senga - den holdt - sammen med alle gode minner.

Jeg ville aldri kunne nekte mine barn denne berusende gleden!

Helt enig! Jeg har også gode barndomsminner fra å leke og base i den store senga til moren og faren min- kjempekoselig var det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shira :o)

Nei, men det er fordi jeg har tempurseng og den egner seg ikke for hopping.

Han hopper litt nede på gjesterommet noen ganger. Han har innebygd seng selv, så hopping er ikke praktisk der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1217877469' post='3928159]

Jeg ramlet også ut og slo ut fortanna mi.

Det må sies at det ikke ble forbud mot sengehopping av den grunn. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...