Gjest SanneS Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Får dine barn hoppe i senga di? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nei. Dvs. det hendte tidligere når de var mindre, men nå er det straks 8 og 10 år og spør ikke om det lenger heller. De hadde ikke fått lov, jeg har ikke råd til ny seng om de skulle ødelegge den gamle. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SanneS Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nei. Dvs. det hendte tidligere når de var mindre, men nå er det straks 8 og 10 år og spør ikke om det lenger heller. De hadde ikke fått lov, jeg har ikke råd til ny seng om de skulle ødelegge den gamle. Mine barn er 3 og 2 år og jeg liker ikke at de hopper i senga mi. Ikke bare kan de ødelegge den, men de kan jo ødelegge seg selv også hvis de faller ut av den. Ikke så lett å holde dem unna sengehoppinga, spesielt ikke når faren dems så og si oppmuntrer dem til det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jepp, her hoppes det støtt og stadig. Men bare når senga ikke er pent oppredd- det vil si stort sett når som helst:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nei, de har trampoline til sånt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzann1365381182 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Nei. Jeg er livredd for at de skal miste balensen og falle ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Innimellom så. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, om vinteren. Om sommerenhenvises de til trampolina. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, men de er bare 1 og 3 år. Og de får ikke hoppe i sine egne, for de er jeg redd skal gå i stykker. (Nå klarer jo forsåvidt ikke hun minste å hoppe heller, da...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barndomsminner Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen av mine beste minner fra barndommen er fire barn i en stor foreldreseng, hoppet, lekte, leste. Joda, det hendte vi falt ut av senga men vi krøp opp igjen. Ingen av oss døde, og senga - den holdt - sammen med alle gode minner. Jeg ville aldri kunne nekte mine barn denne berusende gleden! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen av mine beste minner fra barndommen er fire barn i en stor foreldreseng, hoppet, lekte, leste. Joda, det hendte vi falt ut av senga men vi krøp opp igjen. Ingen av oss døde, og senga - den holdt - sammen med alle gode minner. Jeg ville aldri kunne nekte mine barn denne berusende gleden! Helt enig! Jeg har også gode barndomsminner fra å leke og base i den store senga til moren og faren min- kjempekoselig var det:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, hver dag. De elsker det :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Nei- , men de fikk stupe kråke, stå på hodet og den slags i foreldresenga en gang i blant. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Nei, det får de ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Nei, men det er fordi jeg har tempurseng og den egner seg ikke for hopping. Han hopper litt nede på gjesterommet noen ganger. Han har innebygd seng selv, så hopping er ikke praktisk der heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den strenge Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nei selvfølgelig ikke!! Sengene er for å sove i, de får heller ikke leke i sine senger med klær på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nei. Jeg er livredd for at de skal miste balensen og falle ned. Det gjorde broren min og brakk fingeren.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det gjorde broren min og brakk fingeren.... Jeg ramlet også ut og slo ut fortanna mi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1217877469' post='3928159] Jeg ramlet også ut og slo ut fortanna mi. Det må sies at det ikke ble forbud mot sengehopping av den grunn. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det må sies at det ikke ble forbud mot sengehopping av den grunn. :-) Ikke hos oss heller ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.