mess Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei hei. Hvor er det blitt av snø, tenyrg, chuchu, inka, piura, m. flere som var her så mye før?? hadde vært moro å "se" dere her igjen. Mange hilsener i fra "mess" med 2 i fra Peru, på 9 og 6 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei på deg. Lenge siden sist. Hvordan står det til med dere da? Vi flyttet jo for 2 år siden, og stortrives. Det er allerede over 1 år siden vi kom hjem med minstemann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mess Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Hei på deg. Lenge siden sist. Hvordan står det til med dere da? Vi flyttet jo for 2 år siden, og stortrives. Det er allerede over 1 år siden vi kom hjem med minstemann. Hei på deg ja ) Jo, jeg har det fint. snuppa begynte i går på sin første SFO dag, og knerten skal begynne i 4. klasse. Og vi er godt fornøyde med 2 barn som er som hund og katt, for så å være perlevenner litt etterpå. Blir det nr 3 på dere? Det blir det ikke på oss. Deilig at de begynner og bli store, og så har jeg fått en tantunge jeg kan kose med når jeg begynner å bli småbarn sjuk igjen. Eller jeg tar med begge 2 på butikken, he he, da er jeg kurert for en stund. Oki. dette var litt fra meg. Mange hilsener i fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.