Gjest siindo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Noen som har blitt gravid etter å ha fått akupunkturbehandling? Har ikke funnet noen grunn til at vi ikke har blitt gravid og lurer på om det er verdt å prøve akupunktur? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er mitt råd da Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Da vi hadde vært prøvere i 5 år, tok jeg noen behandlinger hos en homeopat som har hjulpet barnløse med gode resultater tidligere. Da vi kom videre i undersøkelsene på rikshospitalet viste det seg at det var min mann det var noe "galt" med, så at jeg tok behandlinger var bare bortkastede penger. Kom dere til legen å finn heller ut om det virkelig er noe med en av dere, og start deretter med eventuelle behandlinger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stooormage Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg ble gravid med et stikk men jeg tror det var en litt tykkere utgave av nålen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er flere som har hatt god effekt med både akupunktur og homeopati. Husk bare på å sjekke sæden først, just in case. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Jeg ble gravid med et stikk men jeg tror det var en litt tykkere utgave av nålen Jeg satt akkurat og lurte på om dette var for følsomt til å slenge inn noe humor.... Men da gjorde du det isteden :-) *lol* Ellers så brukte min ufb venninne akupunktur i sin prossess, men hadde ikke noe resultat av det - de måtte til med prøverør. Men DA kom det en baby - og den babyen var iallefall kjempefin og utrolig blid :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fillolin Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Det er iallefall påvist effekt av akupunktur ved IVF (prøverør), men støtter at dere bør ta de mest grunnleggende undersøkelsene før dere bruker penger på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.