Gå til innhold

Gravid v hjelp av akupunktur?

Gjest siindo

Anbefalte innlegg

Gjest siindo

Noen som har blitt gravid etter å ha fått akupunkturbehandling? Har ikke funnet noen grunn til at vi ikke har blitt gravid og lurer på om det er verdt å prøve akupunktur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest er mitt råd da

Da vi hadde vært prøvere i 5 år, tok jeg noen behandlinger hos en homeopat som har hjulpet barnløse med gode resultater tidligere.

Da vi kom videre i undersøkelsene på rikshospitalet viste det seg at det var min mann det var noe "galt" med, så at jeg tok behandlinger var bare bortkastede penger.

Kom dere til legen å finn heller ut om det virkelig er noe med en av dere, og start deretter med eventuelle behandlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flere som har hatt god effekt med både akupunktur og homeopati.

Husk bare på å sjekke sæden først, just in case.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valnøtt

Jeg ble gravid med et stikk men jeg tror det var en litt tykkere utgave av nålen

Jeg satt akkurat og lurte på om dette var for følsomt til å slenge inn noe humor.... Men da gjorde du det isteden :-) *lol*

Ellers så brukte min ufb venninne akupunktur i sin prossess, men hadde ikke noe resultat av det - de måtte til med prøverør. Men DA kom det en baby - og den babyen var iallefall kjempefin og utrolig blid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er iallefall påvist effekt av akupunktur ved IVF (prøverør), men støtter at dere bør ta de mest grunnleggende undersøkelsene før dere bruker penger på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...