Glimtipper Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det er tre år siden jeg våknet på sykehuset, etter den verste natten i mitt liv, til den beste dagen i mitt liv. Svært tidlig festet du blikket, smilte når du ble smilt til og holdt hodet oppe. Alt så du kunne sjarmere de du møtte på din vei, du elsket å kommunisere med de rundt deg. Helsesøsteren vår pleide å glede seg til du kom innom og introduserte deg for alle som kom forbi kontoret: "Kom inn og møt en veldig spesiell gutt!". Du sov mye, men utnyttet våkentimene dine maksimalt, akkurat slik som nå. Fremdeles er du den som smiler til fremmede. Du elsker å leke med andre barn og løper mot dem med en voldsom entusiasme. Du ler lett, det er mye som vekker begeistring. Hver gang vi går ut håper du vi skal reise et sted sammen: "Fly?" foreslår du, jeg sier nei. "Tog? Bil? Buss?". Bare noe skjer, så er du den lykkeligste i verden. Jeg håper jeg klarer å henge med i årene som kommer. Det er så mye jeg angrer på, så mye jeg gjerne skulle gjort annerledes. Men så sniker du deg opp til meg og kysser meg på pannen mens du tror jeg sover, og jeg elsker den du har blitt. Når vi ligger på sofaen og du stryker meg over håret, så forstår jeg at du aldri skulle være annerledes. Vi hører sammen, jeg og du, vi har allerede vært igjennom mye i ditt korte liv. Jeg var den stolteste mammaen i verden i går, fordi du endelig forsto hva "farger" betyr og kunne fortelle meg hvilken farge bilene på veien var. Med deg i livet mitt er det alltid flere gleder som venter. Det var du som vekket løven i meg, jeg forstår ikke hvordan jeg noen gang klarte meg uten. Takk for det. Og gratulerer med 3-årsdagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Herlig! Gratulerer med dagen til dere begge! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så fint du skriver, blir helt rørt jeg! Stooore gratulasjoner til dagens jubilant - og lykke til med flyttingen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Det gjorde godt langt inn i hjerte å lese beskrivelsen av din lille prins! Jeg skjønner godt at du er verdens lykkeligste mamma! Gratulerer med dagen, og alt det beste til dere begge i året som kommer ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer med dagen og lykke til med flytteprosessen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BMS! Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så utrolig flott skrevet, nå måtte jeg felle noen tårer på morningen her... Gratulerer med dagen til den lille. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så fint du skriver! Fikk helt klump i halsen jeg... Gratulerer så mye med 3-årsdagen til dere begge to! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer med dagen til både liten og stor! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 *sipper* Gratulerer med dagen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer med dagen til dere begge to :-) Klemmer :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer med dagen til dere begge to! Ønsker dere alt godt fremover :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Så vakre ord! Gratulerer til både han og den gode mammaen hans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulshine Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 *Overrekker 3 blåååååååå ballonger* og gratulerer med dagen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer så mye!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Gratulerer til dere begge! Og lykke til med flyttinga og alt det innebærer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 *Snufs* Gratler til lilleprinsen og mamman hans! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glimtipper Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Tusen takk for alle svar. Dagen var fin, selv om det stort sett bare var oss to. Vi åpnet bursdagskort og det var stor stas. Så fikk han en liten gave av meg og vi bakte muffins sammen. På ettermiddagen gikk vi ut og spiste med bestefar og stemor, og han fikk enda en gave. Han gikk til sengs rimelig fornøyd, uten å ha forstått hvem denne "birthday" er 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.