Gjest Valnøtt Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hvis man har brukket armen, og gått med den et par uker i gips, så finner de ut at de må plassere bruddet på nytt. Da begynner gipsperioden om igjen, eller? En slik operasjon skjer jo i narkose vet jeg - kommer man ut igjen samme dag da eller skal man da ligge inne til dagen etter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Gipsetiden vil antageligvis "starte på nytt" igjen, ja. Om det er en voksen som skal opereres, så skjer det oftest dagkirurgisk. Er det et barn vil det ofte være med 1 overnatting, men det kommer veldig an på både operasjon, tidspunkt og pasient. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Gipsetiden vil antageligvis "starte på nytt" igjen, ja. Om det er en voksen som skal opereres, så skjer det oftest dagkirurgisk. Er det et barn vil det ofte være med 1 overnatting, men det kommer veldig an på både operasjon, tidspunkt og pasient. Det er minsten her i huset :-( Vi var på kontroll på legevakten i dag, da sa de at alt var fint, men da vi kom hjem ringte de fra sykehuset og ba oss møte fastende i morgen formiddag for de måtte visst sette denn bedre på plass. Stakkars liten - da er det enda lenger til svømminga igjen :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Det er minsten her i huset :-( Vi var på kontroll på legevakten i dag, da sa de at alt var fint, men da vi kom hjem ringte de fra sykehuset og ba oss møte fastende i morgen formiddag for de måtte visst sette denn bedre på plass. Stakkars liten - da er det enda lenger til svømminga igjen :-( Uff, stakkars liten. Nå gror jo heldigvis beina til de små ganske fort, men det blir nok enda noen uker med gips, ja. *Trøsteklem fra meg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Uff, stakkars liten. Nå gror jo heldigvis beina til de små ganske fort, men det blir nok enda noen uker med gips, ja. *Trøsteklem fra meg* Det ble det - seks uker til :-( Men det gikk fint da. Inn styggtidlig i morges og hjem i ettermiddag. Også ble han tv-stjerne i egne øyne, for de var der og filmet fra tv3 - da var motivasjonen til å ta sprøyter og dop og gips og alt på strak arm _meget_ høy, for det ser ut til at han er litt pr-kåt av seg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det ble det - seks uker til :-( Men det gikk fint da. Inn styggtidlig i morges og hjem i ettermiddag. Også ble han tv-stjerne i egne øyne, for de var der og filmet fra tv3 - da var motivasjonen til å ta sprøyter og dop og gips og alt på strak arm _meget_ høy, for det ser ut til at han er litt pr-kåt av seg :-) Jeg lå og tenkte på ham i dag tidlig, og hadde tenkt å melde deg for å få en oppdatering. Tusen takk! He, he - TV er en kjekk ting Godt at alt gikk bra, selv om nye 6 uker med gips er kjedelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg lå og tenkte på ham i dag tidlig, og hadde tenkt å melde deg for å få en oppdatering. Tusen takk! He, he - TV er en kjekk ting Godt at alt gikk bra, selv om nye 6 uker med gips er kjedelig. Legen dømte ham til playstation og nintendo-land i noen ukers soning, så han er heldigvis smørblid han... Blir vel verre når skolen begynner igjen og han ikke får spille fotball tenker jeg. De er heldigvis flinke på sånne sykehus, så de stelte så fint med den lille tv-stjerna atte :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.