Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hmm, plutselig slo det meg... Babyer skal ikke ha honning, men kan jeg ha honning i teen min selv om jeg ammer? Har aldri hørt annet, men så visste jeg heller ikke at babyer ikke skal ha honning før helsesøster fortalte meg det... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, du kan godt spise honning selv om du ammer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, du kan spise honning mens du ammer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Ja, du kan spise honning mens du ammer. Juhuu, frem med tekoppen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Ja, du kan godt spise honning selv om du ammer. Så bra:-) I dag er det skikkelig høst i luften, og da må jeg tørke støv av tekoppen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Juhuu, frem med tekoppen:-) Godt det, te med honning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Del Skrevet 4. august 2008 Godt det, te med honning Ja, det er max høstkveldskos:-) Og i dag er det jo litt sånn høstete, er det ikke? I hvert fall nok til at jeg drar frem tekoppen min:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja, det er max høstkveldskos:-) Og i dag er det jo litt sånn høstete, er det ikke? I hvert fall nok til at jeg drar frem tekoppen min:-) Har skjønt det slik at vi i Trøndelag er omtrent de eneste som har litt snev av sommer for tiden. I går var det 20 grader og skyfri himmel, så noen høstfølelse har jeg ikke riktig enda - heldigvis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym 82 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Har skjønt det slik at vi i Trøndelag er omtrent de eneste som har litt snev av sommer for tiden. I går var det 20 grader og skyfri himmel, så noen høstfølelse har jeg ikke riktig enda - heldigvis Trøndelag ja... Det er et stykke fra Østfold det! :-) Vel, her blåste det liten storm tror jeg, det var bare å klore seg fast i barnevogna og henge på:-) Dessuten så datt regnet ned som en vegg i perioder i hele går! I dag er det en aning bedre ser det ut til... Men så koser jeg meg med høsten også da:-) Glad i masse klær jeg, og jakker, og støvler og tekopper og kosepledd i sofaen, og varme dusjer, deilige tykke sokker, stor varm og deilig samboer, baby og mamma laaaaangt under dyna om morgenen:-) Ahh, høsten er fin! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Trøndelag ja... Det er et stykke fra Østfold det! :-) Vel, her blåste det liten storm tror jeg, det var bare å klore seg fast i barnevogna og henge på:-) Dessuten så datt regnet ned som en vegg i perioder i hele går! I dag er det en aning bedre ser det ut til... Men så koser jeg meg med høsten også da:-) Glad i masse klær jeg, og jakker, og støvler og tekopper og kosepledd i sofaen, og varme dusjer, deilige tykke sokker, stor varm og deilig samboer, baby og mamma laaaaangt under dyna om morgenen:-) Ahh, høsten er fin! Jeg er egentlig litt enig. Ulempen er at ungene også må kle på seg så mye mer - også kommer vinteren så fort...med enda flere klær... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.