Gå til innhold

Men kan JEG spise honning?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Hmm, plutselig slo det meg... Babyer skal ikke ha honning, men kan jeg ha honning i teen min selv om jeg ammer? Har aldri hørt annet, men så visste jeg heller ikke at babyer ikke skal ha honning før helsesøster fortalte meg det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du kan godt spise honning selv om du ammer.

Så bra:-) I dag er det skikkelig høst i luften, og da må jeg tørke støv av tekoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det, te med honning :)

Ja, det er max høstkveldskos:-) Og i dag er det jo litt sånn høstete, er det ikke? I hvert fall nok til at jeg drar frem tekoppen min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er max høstkveldskos:-) Og i dag er det jo litt sånn høstete, er det ikke? I hvert fall nok til at jeg drar frem tekoppen min:-)

Har skjønt det slik at vi i Trøndelag er omtrent de eneste som har litt snev av sommer for tiden.

I går var det 20 grader og skyfri himmel, så noen høstfølelse har jeg ikke riktig enda - heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skjønt det slik at vi i Trøndelag er omtrent de eneste som har litt snev av sommer for tiden.

I går var det 20 grader og skyfri himmel, så noen høstfølelse har jeg ikke riktig enda - heldigvis :)

Trøndelag ja... Det er et stykke fra Østfold det! :-) Vel, her blåste det liten storm tror jeg, det var bare å klore seg fast i barnevogna og henge på:-) Dessuten så datt regnet ned som en vegg i perioder i hele går! I dag er det en aning bedre ser det ut til...

Men så koser jeg meg med høsten også da:-) Glad i masse klær jeg, og jakker, og støvler og tekopper og kosepledd i sofaen, og varme dusjer, deilige tykke sokker, stor varm og deilig samboer, baby og mamma laaaaangt under dyna om morgenen:-) Ahh, høsten er fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag ja... Det er et stykke fra Østfold det! :-) Vel, her blåste det liten storm tror jeg, det var bare å klore seg fast i barnevogna og henge på:-) Dessuten så datt regnet ned som en vegg i perioder i hele går! I dag er det en aning bedre ser det ut til...

Men så koser jeg meg med høsten også da:-) Glad i masse klær jeg, og jakker, og støvler og tekopper og kosepledd i sofaen, og varme dusjer, deilige tykke sokker, stor varm og deilig samboer, baby og mamma laaaaangt under dyna om morgenen:-) Ahh, høsten er fin!

Jeg er egentlig litt enig. Ulempen er at ungene også må kle på seg så mye mer - også kommer vinteren så fort...med enda flere klær...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...