Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Hmm, plutselig slo det meg... Babyer skal ikke ha honning, men kan jeg ha honning i teen min selv om jeg ammer? Har aldri hørt annet, men så visste jeg heller ikke at babyer ikke skal ha honning før helsesøster fortalte meg det... 0 Siter
Sofline Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ja, du kan godt spise honning selv om du ammer. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Ja, du kan spise honning mens du ammer. 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Ja, du kan spise honning mens du ammer. Juhuu, frem med tekoppen:-) 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Ja, du kan godt spise honning selv om du ammer. Så bra:-) I dag er det skikkelig høst i luften, og da må jeg tørke støv av tekoppen! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Juhuu, frem med tekoppen:-) Godt det, te med honning 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Godt det, te med honning Ja, det er max høstkveldskos:-) Og i dag er det jo litt sånn høstete, er det ikke? I hvert fall nok til at jeg drar frem tekoppen min:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Ja, det er max høstkveldskos:-) Og i dag er det jo litt sånn høstete, er det ikke? I hvert fall nok til at jeg drar frem tekoppen min:-) Har skjønt det slik at vi i Trøndelag er omtrent de eneste som har litt snev av sommer for tiden. I går var det 20 grader og skyfri himmel, så noen høstfølelse har jeg ikke riktig enda - heldigvis 0 Siter
Anonym 82 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Skrevet 5. august 2008 Har skjønt det slik at vi i Trøndelag er omtrent de eneste som har litt snev av sommer for tiden. I går var det 20 grader og skyfri himmel, så noen høstfølelse har jeg ikke riktig enda - heldigvis Trøndelag ja... Det er et stykke fra Østfold det! :-) Vel, her blåste det liten storm tror jeg, det var bare å klore seg fast i barnevogna og henge på:-) Dessuten så datt regnet ned som en vegg i perioder i hele går! I dag er det en aning bedre ser det ut til... Men så koser jeg meg med høsten også da:-) Glad i masse klær jeg, og jakker, og støvler og tekopper og kosepledd i sofaen, og varme dusjer, deilige tykke sokker, stor varm og deilig samboer, baby og mamma laaaaangt under dyna om morgenen:-) Ahh, høsten er fin! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Trøndelag ja... Det er et stykke fra Østfold det! :-) Vel, her blåste det liten storm tror jeg, det var bare å klore seg fast i barnevogna og henge på:-) Dessuten så datt regnet ned som en vegg i perioder i hele går! I dag er det en aning bedre ser det ut til... Men så koser jeg meg med høsten også da:-) Glad i masse klær jeg, og jakker, og støvler og tekopper og kosepledd i sofaen, og varme dusjer, deilige tykke sokker, stor varm og deilig samboer, baby og mamma laaaaangt under dyna om morgenen:-) Ahh, høsten er fin! Jeg er egentlig litt enig. Ulempen er at ungene også må kle på seg så mye mer - også kommer vinteren så fort...med enda flere klær... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.