Gjest lilja (den opprinnelige) Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har en særdeles forventningsfull, blivende førsteklassing som snart er klar for skolen :-) Men så er jeg litt usikker - jeg er kommunalt ansatt, og nettopp startet opp i jobb etter ferien når Det Store skal skje. Har jeg rett til fri fra jobb for å følge henne på første skoledag? Med eller uten lønn er ikke så nøye, men jeg MÅ jo dele dagen med henne :-) Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kommunalt ansatte har rett til fri med lønn for å følge barn til oppstart i skole/barnehage. Det går av 12 velferdsdager man kan søke om. Tror ikke det har noe å si at du er nyansatt. Jeg er i samme situasjon selv, og får fri både til oppstart på SFO og 1. skoledag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilja (den opprinnelige) Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kommunalt ansatte har rett til fri med lønn for å følge barn til oppstart i skole/barnehage. Det går av 12 velferdsdager man kan søke om. Tror ikke det har noe å si at du er nyansatt. Jeg er i samme situasjon selv, og får fri både til oppstart på SFO og 1. skoledag. Hurra!! Tusen hjertelig takk for kjapt svar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Kommunalt ansatte har rett til fri med lønn for å følge barn til oppstart i skole/barnehage. Det går av 12 velferdsdager man kan søke om. Tror ikke det har noe å si at du er nyansatt. Jeg er i samme situasjon selv, og får fri både til oppstart på SFO og 1. skoledag. Samme her, fri 2 dager, både til oppstart skole og SFO. Og SFO start er idag.... Jeg fikk lov å gå hjem et par timer, så skal jeg opp og hente henne igjen. Det var visst litt skummelt å plutselig være yngst igjen. Ikke rart det, når de har vært eldst og de som har blitt sett opp i i et helt år. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.