Gå til innhold

Fri i forb. med skolestart?

Gjest lilja (den opprinnelige)

Anbefalte innlegg

Jeg har en særdeles forventningsfull, blivende førsteklassing som snart er klar for skolen :-)

Men så er jeg litt usikker - jeg er kommunalt ansatt, og nettopp startet opp i jobb etter ferien når Det Store skal skje.

Har jeg rett til fri fra jobb for å følge henne på første skoledag? Med eller uten lønn er ikke så nøye, men jeg MÅ jo dele dagen med henne :-)

Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommunalt ansatte har rett til fri med lønn for å følge barn til oppstart i skole/barnehage.

Det går av 12 velferdsdager man kan søke om.

Tror ikke det har noe å si at du er nyansatt.

Jeg er i samme situasjon selv, og får fri både til oppstart på SFO og 1. skoledag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommunalt ansatte har rett til fri med lønn for å følge barn til oppstart i skole/barnehage.

Jeg er i samme situasjon selv, og får fri både til oppstart på SFO og 1. skoledag.

Hurra!!

Tusen hjertelig takk for kjapt svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, fri 2 dager, både til oppstart skole og SFO. Og SFO start er idag.... Jeg fikk lov å gå hjem et par timer, så skal jeg opp og hente henne igjen.

Det var visst litt skummelt å plutselig være yngst igjen. Ikke rart det, når de har vært eldst og de som har blitt sett opp i i et helt år.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...