AAA Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 http://www.aftenbladet.no/lokalt/article677011.ece Så kjekt at det gikk bra. Men må innrømme at jeg syns det er helt greitt at jeg "bare" fikk ett barn av gangen. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Oj. Flott at det gikk bra! 4 på en gang må være en svær, midt sagt, omveltning! Noen jeg kjenner fikk trillinger, det har gått helt fint, men som de sier selv: rutiner-rutiner-rutiner må til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Enig med deg. Og tenk å være enslig mor til firlinger...! (og i tillegg ha en trettenåring) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 For en utrolig opplevelse det må være! Sikkert 4 dobbelt arbeid, men det er jo 4dobbelt glede også :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg ønsket meg tvillinger da jeg gikk med Snuppa, men er glad det var bare en... Hadde jeg fått fire på en gang vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! Håper hun får all den hjelp og støtte hun trenger! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg ønsket meg tvillinger da jeg gikk med Snuppa, men er glad det var bare en... Hadde jeg fått fire på en gang vet jeg ikke hva jeg hadde gjort! Håper hun får all den hjelp og støtte hun trenger! Ja, merket meg at hun var enslig mor, og dessuten hadde en tenåring også... blir nok rimelig travelt fremover! Må si jeg er glad det ikke er meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 *dåne* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Alenemor til nyfødte firlinger??? Jeg banner sikkert i kirka, men grøss og gru... Og 13-åringen må jo få livet snudd på hodet... Håper virkelig hun får den hjelpen hun trenger for å få dette til å gå bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 7 seconds Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tenk så dyr morro for barnefaren......................... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tenk så dyr morro for barnefaren......................... For en kommentar:( Han har da også vitterlig fått fire nydelige. velskapte døtre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mandolina Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tenk så dyr morro for barnefaren......................... Han burde jo være der, og delta i barnas liv. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tenk så dyr morro for barnefaren......................... Han blir ikke nevnt med et ord, så det spørs om han er inne i bildet i det hele tatt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Oj, oj, oj, jeg kan ikke hjelpe for at jeg er glad jeg ikke er henne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest snuppa2008 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg er glad dette ikke har hendt meg. 4 på èn gang er litt i overkant, når man er alenemor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg er glad dette ikke har hendt meg. 4 på èn gang er litt i overkant, når man er alenemor. Faren er jo ikke død;) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Oj, oj, oj, jeg kan ikke hjelpe for at jeg er glad jeg ikke er henne... Jeg er også veldig glad for at jeg ikke er henne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Å guuuuuri! Det må jo være et vanvittig sjokk! Jeg registrerer også at noen barnefar ikke blir nevnt, forhåpentligvis er han ett eller annet sted - men uansett, det blir ikke akkurat slaraffenliv for denne 35-åringen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.