fillolin Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei! Jeg har vært bortreist og så ikke svaret ditt til meg før nå. Jeg forstår at du måtte avgrense deg i det første innlegget og jeg får et annet totalinntrykk når jeg leser det du siden har skrevet i tråden. Jeg støtter deg i å søke hjelp, gjerne både til barnet og familien som sådan. Vi har alle forskjellige terskler for det, men jeg tror det er færre som angrer på at de søkte hjelp enn omvendt. Familievernkontoret kan kanskje uansett være et sted å begynne, de kan helt sikkert råde dere videre. Å bare ta kontakt med en hvilken som helst psykolog har jeg ikke tro på, dyrt blir det også. Kanskje er det mest naturlig å ta dette opp på helsestasjon/med fastlegen som kan vurdere henvisning/rekvisisjon til privatpraktiserende. Ellers kan du kanskje også finne noen kontakter på siden famlab.no. Ønsker deg og jenta di all mulig lykke til! Klem 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.