Gå til innhold

NHD- 2 medisinspørsmål

Anbefalte innlegg

Gjest Schizofren og overvektig

1. Jeg står på flg. medisiner; Efexor 225, Zeldox 60x2, Tegretol 200x2 (epilepsi), Truxal 250 og Tolvon 60 mg. Sovemedisiner Vallergan 50 mg, Zopiclone 12,5 eller Zolpidem 10 mg.

Jeg har funnet ut at hvis jeg tar 90 mg Tolvon trenger jeg ikke sovepiller. Er det noe jeg kan fortsette med ?

2. Får veldig apetitt av medisinene jeg står på og blir aldri mett. I dårlige perioder klarer jeg ikke styre matinntaket, og i gode perioder slanker jeg meg. Dette blir en evig runddans. Leste på et annet forum om Topimax og at det demper appetitten. Er det noe jeg kan bruke ? Er ca 15 kg for tung.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/311724-nhd-2-medisinsp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Schizofren og overvektig

1. Ja, det må være en langt bedre løsning. Helt klart.

2. Det tør jeg ikke svare på. Du har så mange medisiner at jeg ikke tør si noe om dette uten å kjenne deg meget godt.

Takk for svar. Hvis du ikke kan svare på spørsmål 2, om Topimax er det vel liten nytte å bestille time hos fastlegen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...