Gjest EvyM Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vi har til vanlig halv plass. I ferier ol leverer vi og henter til samme tid som vanlig dvs at timene de skulle ha vært på skolen dermed er "gratis". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vi har til vanlig halv plass. I ferier ol leverer vi og henter til samme tid som vanlig dvs at timene de skulle ha vært på skolen dermed er "gratis". Nemlig - slik burde det være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg mener at her har man SFO i sommerferien tilsvarende de timene barna ellers ville hatt skole + timer tilsvarende den % man har ellers. Nemlig - og det er slik det burde være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hos oss er 1/2 SFO-plass inntil 15 timer i uka. Har man Feriefritidsordning har man full plass der Feriefritidsordning? Hm... Hva er det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Feriefritidsordning? Hm... Hva er det? Noen steder er det egen påmelding til skoleferiene. Da betales feriene separat, og man er enten med på disse dagene eller ikke, uavhengig av plassprosent når skolen er åpen. Dette kan variere ut fra f.eks. hvem som drifter SFO. Jeg synes å huske at vi har betalt separat for sommerferien enkelte år sent på 90-tallet. I Oslo har det stadig vært skifte mellom bydelene og skolen når det gjelder ansvarsforholdene, og ved hvert slikt bytte blir det noen forandringer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Noen steder er det egen påmelding til skoleferiene. Da betales feriene separat, og man er enten med på disse dagene eller ikke, uavhengig av plassprosent når skolen er åpen. Dette kan variere ut fra f.eks. hvem som drifter SFO. Jeg synes å huske at vi har betalt separat for sommerferien enkelte år sent på 90-tallet. I Oslo har det stadig vært skifte mellom bydelene og skolen når det gjelder ansvarsforholdene, og ved hvert slikt bytte blir det noen forandringer. OK, så det er noe helt eget, ja, det kan jeg jo forstå. Og det ville jeg nok synes var helt greit også, om det var slik her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Feriefritidsordning? Hm... Hva er det? SFO her vi bor har ikke tilbud i høstferie, vinterferie, noen dager i jule-, og påskeferien samt den delen av juni og august det ikke er skole. Da samles SFO'ene fra 3 skoler i ett - og det kalles FeFO (FerieFritidsOrdning). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 SFO her vi bor har ikke tilbud i høstferie, vinterferie, noen dager i jule-, og påskeferien samt den delen av juni og august det ikke er skole. Da samles SFO'ene fra 3 skoler i ett - og det kalles FeFO (FerieFritidsOrdning). Smart! Takk for oppklarende svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.