live2 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som har noen forslag til hvor en kan reise i høstferien? Eldstemann begynner på skolen nå i høst, og jeg har lyst å finne på noe gøy i høstrerie! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vi reiser til Incekum i Tyrkia med Nazar reiser. Der er det hotell på stranden og mange basseng med tilsammen 18 vannsklier. Var der i fjor, og barna var i 100!. Mine er 5 og 8 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofies mamma Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Gol, Geilo? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
live2 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Vi reiser til Incekum i Tyrkia med Nazar reiser. Der er det hotell på stranden og mange basseng med tilsammen 18 vannsklier. Var der i fjor, og barna var i 100!. Mine er 5 og 8 år. Det hadde vært noe! Springer å sjekker nazar sine sider. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EvyM Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vi skal til Tyrkia med Nazar - på Pegasos Royal. Men tror det har vært fullt der en god stund. Ihvertfall fra der vi bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.