Gå til innhold

Tips til å få baby til å sove?

Sofline

Anbefalte innlegg

Litt en oppførger til spørsmål under her....

Hva gjorde/gjør du for å få babyen din til å sove? Hvor lang tid tok det og hvor lenge sover h*n av gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faren min påsto at han alltid sverga til det gode, gamle Brio-skinne-trikset da broren min var liten. Han stod og kjørte vogna over Briotodbanen min, slik at det humpa litt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hadde soverutiner, barnetv, bad, lesing på senga og favorittdyret ved siden av. Sa fast godnatt, nå er det sovetid så forlot vi rommet.

Aldri hatt noen problemer med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde soverutiner, barnetv, bad, lesing på senga og favorittdyret ved siden av. Sa fast godnatt, nå er det sovetid så forlot vi rommet.

Aldri hatt noen problemer med det!

Hva med dagsoving? Natten er som reel problemfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hidi, the scorpion

Hva med dagsoving? Natten er som reel problemfri.

Et barn som har gode søvnrutiner om kvelden, vil gjerne ha de om dagen.

Jeg sa til barnet at nå er det sovetid, og dro frem kosebamsen, hadde aldri noen problemer. Og jeg har oppdratt tre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et barn som har gode søvnrutiner om kvelden, vil gjerne ha de om dagen.

Jeg sa til barnet at nå er det sovetid, og dro frem kosebamsen, hadde aldri noen problemer. Og jeg har oppdratt tre barn.

Når de var babyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brio-berta

Faren min påsto at han alltid sverga til det gode, gamle Brio-skinne-trikset da broren min var liten. Han stod og kjørte vogna over Briotodbanen min, slik at det humpa litt. ;)

Ulempen måtte jo være at de måtte drasse med seg togbanen når de skulle bort med babyen - på ferie og sånn...?

;o)

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trillet stort sett tur i vogn, men hadde også et annet ess i ermet: Jeg la gutten i lekegrinda i stua, under en babygym, og la et teppe delvis over så det ble litt mørkere og ikke så mye spennende å se på (som et slags telt). Så startet jeg robotstøvsugeren vår (hadde sikkert funka like godt med en hvilken som helst annen jevn dur), og gutten slokna før det var gått ti min, det var så godt som bankers! :D Han sov til støvsugeren var tom for batteri, ca en time. Noen ganger sov han videre selv om lyden stoppet, men da var han sikkert ekstra trøtt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trillet stort sett tur i vogn, men hadde også et annet ess i ermet: Jeg la gutten i lekegrinda i stua, under en babygym, og la et teppe delvis over så det ble litt mørkere og ikke så mye spennende å se på (som et slags telt). Så startet jeg robotstøvsugeren vår (hadde sikkert funka like godt med en hvilken som helst annen jevn dur), og gutten slokna før det var gått ti min, det var så godt som bankers! :D Han sov til støvsugeren var tom for batteri, ca en time. Noen ganger sov han videre selv om lyden stoppet, men da var han sikkert ekstra trøtt. ;)

Hmm... originalt triks. Kanskje jeg burde prøve med hårtørreren. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...