Sofline Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Litt en oppførger til spørsmål under her.... Hva gjorde/gjør du for å få babyen din til å sove? Hvor lang tid tok det og hvor lenge sover h*n av gangen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Faren min påsto at han alltid sverga til det gode, gamle Brio-skinne-trikset da broren min var liten. Han stod og kjørte vogna over Briotodbanen min, slik at det humpa litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hadde soverutiner, barnetv, bad, lesing på senga og favorittdyret ved siden av. Sa fast godnatt, nå er det sovetid så forlot vi rommet. Aldri hatt noen problemer med det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hadde soverutiner, barnetv, bad, lesing på senga og favorittdyret ved siden av. Sa fast godnatt, nå er det sovetid så forlot vi rommet. Aldri hatt noen problemer med det! Hva med dagsoving? Natten er som reel problemfri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hva med dagsoving? Natten er som reel problemfri. Et barn som har gode søvnrutiner om kvelden, vil gjerne ha de om dagen. Jeg sa til barnet at nå er det sovetid, og dro frem kosebamsen, hadde aldri noen problemer. Og jeg har oppdratt tre barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Et barn som har gode søvnrutiner om kvelden, vil gjerne ha de om dagen. Jeg sa til barnet at nå er det sovetid, og dro frem kosebamsen, hadde aldri noen problemer. Og jeg har oppdratt tre barn. Når de var babyer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brio-berta Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Faren min påsto at han alltid sverga til det gode, gamle Brio-skinne-trikset da broren min var liten. Han stod og kjørte vogna over Briotodbanen min, slik at det humpa litt. Ulempen måtte jo være at de måtte drasse med seg togbanen når de skulle bort med babyen - på ferie og sånn...? ;o) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg trillet stort sett tur i vogn, men hadde også et annet ess i ermet: Jeg la gutten i lekegrinda i stua, under en babygym, og la et teppe delvis over så det ble litt mørkere og ikke så mye spennende å se på (som et slags telt). Så startet jeg robotstøvsugeren vår (hadde sikkert funka like godt med en hvilken som helst annen jevn dur), og gutten slokna før det var gått ti min, det var så godt som bankers! Han sov til støvsugeren var tom for batteri, ca en time. Noen ganger sov han videre selv om lyden stoppet, men da var han sikkert ekstra trøtt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Jeg trillet stort sett tur i vogn, men hadde også et annet ess i ermet: Jeg la gutten i lekegrinda i stua, under en babygym, og la et teppe delvis over så det ble litt mørkere og ikke så mye spennende å se på (som et slags telt). Så startet jeg robotstøvsugeren vår (hadde sikkert funka like godt med en hvilken som helst annen jevn dur), og gutten slokna før det var gått ti min, det var så godt som bankers! Han sov til støvsugeren var tom for batteri, ca en time. Noen ganger sov han videre selv om lyden stoppet, men da var han sikkert ekstra trøtt. Hmm... originalt triks. Kanskje jeg burde prøve med hårtørreren. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Hmm... originalt triks. Kanskje jeg burde prøve med hårtørreren. :-) tørkeren... skulle det stå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.