Gjest Wita Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har en diger fotvorte og det gjør så forbasket vondt å gå. Jeg som hadde tenkt å finne frem skrittelleren igjen og greier. Har vært hos hudlege 2 ganger, skjært, brent og fryst. MEN, den blir jo bare større og vondere og jeg blør. (kan ikke la være og plukke på den) Hva gjør jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg tar fotbad og filer dem ned med fotfil innimellom når de kjennes når jeg går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31:o) Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har du prøvd sånn spesielt plaster el.l, husker ikke hva de het. Det skal iallefall dempe på trykket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg tar fotbad og filer dem ned med fotfil innimellom når de kjennes når jeg går. Jeg tar også fotbad og barberer den bort med barberhøvel, men får ikke fjernet rota og den kommer raskt tilbake *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har du prøvd sånn spesielt plaster el.l, husker ikke hva de het. Det skal iallefall dempe på trykket. Ja, det har jeg gjort (hjelper litt), men jeg vil ha den fjernet en gang for alle:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Trodde jeg var på åpent jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det mest åpenlyse er jo at du MÅ slutte å plukke på den, det gjør at det blør, i tillegg blir det sikkert bakterier i den som ikke gjør det noe bedre... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du kan prøve kjerringråd. Det funket faktisk på lillesøsteren min, så det kan være verdt forsøket. Gå på helsekost og kjøp Molkosan, det er flytendes myse. Ha rikelig på en bomullpadd eller dott, bandasjer utenpå. Hennes vorte ramlet av etter ca 2 uker, og har ikke dukket opp. Guttungen har en fotvorte som jeg skal teste dette på nå, aner ikke om det vil virke, men frysing har ikke hjulpet på han. Fant dette ved å google litt: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=108408&hl=vorter&st=20 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1218058201' post='3929642] Du kan prøve kjerringråd. Det funket faktisk på lillesøsteren min, så det kan være verdt forsøket. Gå på helsekost og kjøp Molkosan, det er flytendes myse. Ha rikelig på en bomullpadd eller dott, bandasjer utenpå. Hennes vorte ramlet av etter ca 2 uker, og har ikke dukket opp. Guttungen har en fotvorte som jeg skal teste dette på nå, aner ikke om det vil virke, men frysing har ikke hjulpet på han. Fant dette ved å google litt: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=108408&hl=vorter&st=20 Her var mange fine tips jeg kan prøve. Tusen takk:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wita Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det mest åpenlyse er jo at du MÅ slutte å plukke på den, det gjør at det blør, i tillegg blir det sikkert bakterier i den som ikke gjør det noe bedre... Ja, men jeg må skjære bort skorpa for at jeg skal greie å gå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg har hatt god erfaring med å først fryse hos lege, og så kjøre på med Verucid hjemme etterpå. (Venter noen dager så vorta får roet seg etter frysinga.) Verucid hver eneste dag, og fjerne Veruciden 1-2 ganger pr uke. Uten å fryse først, syns jeg Verucid tar for lang tid (månedsvis), men med frysing først, går det på noen få uker. Jeg prøvde det bananskall-kjerringrådet, med det hadde null effekt på meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Knytt en ulltråd rundt vorten. Et kjerringråd (ikke prøvd selv) Har også hørt at man kan knytte knuter på en ulltråd tilsvarende antall vorter, så begraver du tråden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.