Gå til innhold

når fikk dere mensen tilbake?

uvitende......!

Anbefalte innlegg

uvitende......!

kanskje jeg er på feil forum, men lurer litt på dette.

Da jeg fikk nr. 1, fikk jeg mensen tilbake etter 6 mnd., mens nå etter nr. 2 som snart er 1 år, har jeg fortsatt ikke fått den tilbake. Dette er sikkert veldig varierende. Men hvilken erfaring har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med nr 1 fikk jeg mensen igjen da hun var ca 5 mnd, med nr 2 fikk jeg den ikke skikkelig igjen før hun var over året, men da begynte jeg på minipillen da hun var rundt 7- 9 mnd og sluttet igjen etter noen mnd og noen mnd etter det igjen fikk jeg mensen igjen.. så vet jo ikke om det var pga pillene at det gikk over et år den gangen.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 1 år begge gangene. Med førstemann kom den selvfølgelig den dagen vi skulle reise på påskeferie på hytte med utedo og uten dusj langt fra allfarvei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter sju mnd med førstemann (fullammet i nesten seks mnd, men total uinteressert i fast føde da vi begynte) og etter sju uker med andremann (fullammet i 10.5 mnd, men hun sov rundt fra fire uker).

Jeg syntes det var tidlig med førstemann :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 10 mnd begge gangene. Ammet litt mer med den yngste pga. lenger permisjon - den eldste er fra før det ble et helt år med fødselspenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. gang - etter 12 uker, 3 uker etter at renselsen var over. Ammet ikke, pumpet meg i 6 uker så det hadde sikkert en del av "skylden" for at mensen kom tilbake så tidlig.

2. gang - etter ca. 10 mnd, hun fikk pupp til hun var 10-11 mnd gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...