Gjest J31! Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Da er skolesekken handlet inn. Det ble en Beckmann - rosa og brun - og med gympose til å feste oppå sekken. Jenta er meget fornøyd, og jeg skal vel alltids overleve Så bra! Både du og jeg overlever nok :-) (Her ble det forøvrig den med blått :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hizbollah Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Aftenposten.no har en test av skolesekker i dag. http://www.aftenposten.no/forbruker/pengenedine/article2586588.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Så bra! Både du og jeg overlever nok :-) (Her ble det forøvrig den med blått :-) Blått er nok ikke noe som er aktuelt for min lille rosa prinsesse Lurer egentlig på hvorfor mønstrene må være så "bråkete"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Aftenposten.no har en test av skolesekker i dag. http://www.aftenposten.no/forbruker/pengenedine/article2586588.ece Ja, da fikk jeg i alle fall bekreftet at den vi kjøpte fikk bra karakter 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest J31! Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Blått er nok ikke noe som er aktuelt for min lille rosa prinsesse Lurer egentlig på hvorfor mønstrene må være så "bråkete"... Min prinsesse liker både blå og rosa, men jeg tenker vi har to små prinsesser begge to, som stolt gleder seg til å vise frem den nye sekken sin om få dager ;o) Og ja.. de kunne vært mindre bråkete for min del også - mønstrene.. jeg synes det enkle er finest. Men det er vel ikke slik de små ser på det, tenker jeg. Forøvrig bra testresultat ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Min prinsesse liker både blå og rosa, men jeg tenker vi har to små prinsesser begge to, som stolt gleder seg til å vise frem den nye sekken sin om få dager ;o) Og ja.. de kunne vært mindre bråkete for min del også - mønstrene.. jeg synes det enkle er finest. Men det er vel ikke slik de små ser på det, tenker jeg. Forøvrig bra testresultat ;o) Ja, prinsesser er de - åkke som Jeg synes også testresultatet var bra - og ikke så veldig overraskende 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.