Snikkersen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Tips til bra fritidsaktivitet til 7 år gammel gutt som trenger å røre litt på seg. Men ikke ballspill, spesielt ikke fotball (det er prøvd med svært lite vellykket resultat). Han er en glad gutt, litt tung i kroppen, men slett ikke overvektig. Han er sterk, men ikke rask. Litt bedagelig anlagt tips? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Klatring, svømming, orientering, friidrett - f.eks.? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Klatring, svømming, orientering, friidrett - f.eks.? :-) Gutten min går på mudo-fantastisk! Men veldig dyrt. Gå inn på mudo.no. Det er forresten tae kwon do 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kanskje en eller annen form for kamsport? Der lærer de i tillegg masse disiplin, og du trenger ikke være veldig rask/utholdende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Speideren?.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det finnes jo utrolig mye man kan finne på, jeg ville undersøkt litt i nærmiljøet hva som er populært. Frititsaktiviteter er jo ofte også en viktig sosial arena, som bare blir viktigere i årene som kommer. Nettopp av sistnevnte grunn har vi pushet littt på for å få syvåringen vår interessert i organisert fotball. Han er ikke spesielt interessert selv, men her vi bor er fotball nærmest alfa og omega som sosial arena for gutta helt opp mot tenårene. Selv om vår gutt ikke har vist spesiell vilje eller evne til organisert fotball forsøker jeg derfor å få ham med der (uten noen tvang, selvfølgelig). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Det finnes jo utrolig mye man kan finne på, jeg ville undersøkt litt i nærmiljøet hva som er populært. Frititsaktiviteter er jo ofte også en viktig sosial arena, som bare blir viktigere i årene som kommer. Nettopp av sistnevnte grunn har vi pushet littt på for å få syvåringen vår interessert i organisert fotball. Han er ikke spesielt interessert selv, men her vi bor er fotball nærmest alfa og omega som sosial arena for gutta helt opp mot tenårene. Selv om vår gutt ikke har vist spesiell vilje eller evne til organisert fotball forsøker jeg derfor å få ham med der (uten noen tvang, selvfølgelig). V i forsøkte som sagt fotball. I fotballen går en gutt som min sønn slett ikke går bra sammen med. Denne gutten kjefter og smeller så snart noen av de andre gjør "feil" i fotballen. Han skriker og banner. Dessuten plager han gutten min på fritiden og på skolen. vi forsøkte å oppmuntre han til å gå der, men det var rett og slett ikke noe hyggelig der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Speideren?.. Ja, men det er ingen speidergruppe her hvor vi bor.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ja, men det er ingen speidergruppe her hvor vi bor.... Kjipt da... Min nevø gikk i karate, og kjører cross, kanskje det kunne være noe! :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Kanskje en eller annen form for kamsport? Der lærer de i tillegg masse disiplin, og du trenger ikke være veldig rask/utholdende. Ja, det er en ide. Vi forsøkte dette også i fjor, men da valgte han fotball i steden (som han sluttet med). Kanskje et forsøk verdt å prøve igjen...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 V i forsøkte som sagt fotball. I fotballen går en gutt som min sønn slett ikke går bra sammen med. Denne gutten kjefter og smeller så snart noen av de andre gjør "feil" i fotballen. Han skriker og banner. Dessuten plager han gutten min på fritiden og på skolen. vi forsøkte å oppmuntre han til å gå der, men det var rett og slett ikke noe hyggelig der. Huff, synd det ble slik, selvfølgelig kan dere ikke presse ham til å fortsette. Får håpe dere finner noe annet han vil trives med. Holder på rådet mitt om at dere undersøker hva som er populært der dere bor. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Kjipt da... Min nevø gikk i karate, og kjører cross, kanskje det kunne være noe! :0) Jepp, begge to er gode forslag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Klatring, svømming, orientering, friidrett - f.eks.? :-) Har vært innom svømming. Bare svømmekurs, da, ikke aktiv idrett (han kan ikke svømme enda. Jeg "truer" han med at han må fortsette på svømmekurset dersom han ikke gjør litt innsats i svømmingen denne sommeren, det er faktisk viktig å kunne svømme. som sagt er han litt bedagelig, og han må på en måte få litt "kick", sånn at vi slipper å mase hver gang han skal avgårde på aktiviteten.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikkersen Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Huff, synd det ble slik, selvfølgelig kan dere ikke presse ham til å fortsette. Får håpe dere finner noe annet han vil trives med. Holder på rådet mitt om at dere undersøker hva som er populært der dere bor. Dessverre er det stort sett fotball.....synd at denne ene gutten er så dominerende, men det er ikke bare derfor han sluttet. Han er nok ikke noe fotball-talent. Selv vil han gå på tryllekunstner-skole 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dessverre er det stort sett fotball.....synd at denne ene gutten er så dominerende, men det er ikke bare derfor han sluttet. Han er nok ikke noe fotball-talent. Selv vil han gå på tryllekunstner-skole Er det ikke en annen fotballklubb i nærheten han kan prøve seg i, da, om han ikke har fått fotball helt i vrangstrupen. Her vi bor er det to-tre klubber vi kunne velge mellom, selv om de fleste i klassen jo er i den ene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dansing? Hvis det fins et tilbud for gutter, hip hop eller noe. Terrengsykling? Kampsport? Friidrett? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 tennis? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nei, det skulle være uten ball! Sorry. Korps! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Min yngste stesønn var litt av samme typen... Han begynte på taekwondo, og det var fint for ham! Nå to år etterpå har han begynt på fotball i tillegg... Men fortsetter med taekwondo også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valnøtt Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva liker han da? Kanskje han vil gå på karate? Eller ridekurs? I disse fantasy-tider er alt som minner om gammeldagse heltekvaliteter veldig populært her i huset :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.